  • 21. Data: 2005-01-30 21:16:56
    Temat: Re: Obrazki z kodem - czemu służą?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Kudlacz napisał:

    > Chyba nie potrafisz obslugiwac prostego formularza na www. Wpisujesz
    > interesujaca Cie domene, zaznaczasz sufix (.pl, .com.pl itp.) i klikasz
    > sprawdz -> wprowadzadz kod i masz wynik ...

    fakt nie zaznaczylem ptaszka, ale wpisałem całą nazwę domeny razem z .pl
    i wtedy mnie przenosi do podstrony z obrazkiem i formularzem, żeby na
    nowo wpisac domenę (zresztą juz wtedy bez ptaszków)

    mogliby to dopracować ... jak wole wpisać, a nie klikać ...

    wojtek

  • 22. Data: 2005-01-30 21:37:00
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    jak masz hasło np D5Rt6H4V lub cos w podobie , to potrzeba by tysięcy lat na
    brute force brutusem.

  • 23. Data: 2005-01-30 23:21:02
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    robert pisze:

    > jak masz hasło np D5Rt6H4V lub cos w podobie , to potrzeba by tysięcy
    > lat na brute force brutusem.

    8-znakowe to raczej nie tysięcy lat. Oczywiście nie mówię o bf via
    formularz na WWW.

    Z resztą nie o to chodzi -- jak myślisz, jaki odsetek użytkowników
    darmowych skrzynek e-mail ma dobre hasła?

    --
    Neas

  • 24. Data: 2005-01-31 03:43:15
    Od: " Krychu" <k...@N...gazeta.pl>

    Lukasz Jachowicz <h...@n...7thGuard.net> napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że wszystkie tego typu obrazki skutecznie
    > uniemożliwiają korzystanie z serwisu osobom niedowidzącym, niektórym
    > daltonistom, osobom niewidzącym, wreszcie osobom używających tekstowych
    > przeglądarek. A przecież można by zrobić również wersję audio hasła
    > do wpisania tak, żeby osoby nie mogące odczytać tekstu z obrazka mogły
    > go wysłuchać.
    >
    > l.
    Teraz dla odmiany utrudniasz zycie niedoslyszacym. Poza tym pod lepszymi OS
    jest funkcja podmieniania barw, wyostrzania/rozmazywania obrazu itd. wlasnie
    dla niedowidzacych, daltonistow, zezowatych itd. W tym momencie np. barwa
    czerwona, ktorej daltonista nie rozroznia, zostajee zamieniona na zolta lub
    inna.

  • 25. Data: 2005-01-31 10:05:56
    Od: Lukasz Jachowicz <h...@n...7thGuard.net>

    Krychu napisal(a):
    > Teraz dla odmiany utrudniasz zycie niedoslyszacym.
    Chyba nie dotyczales, o co mi chodzilo - o _dodatkowe_ zrodlo informacji
    o tekscie zawartym na obrazku. _dodatkowy_ plik ogg/mp3/wav/whatever,
    obok obrazka.

> [...]
    > czerwona, ktorej daltonista nie rozroznia, zostajee zamieniona na zolta lub
    Uhm. Powiedz to osobie, ktora nie widzi. I przez to w jednym z niewielu
    miejsc, gdzie moze poczuc sie w pelni rowna - internecie - nagle stawia
    sie jej kolejne przeszkody, uniemozliwia korzystanie z serwisow itp.

    l.
    --
    http://7thGuard.net/
    2:484/47.222

  • 26. Data: 2005-01-31 10:12:35
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Lukasz Jachowicz wrote:
    > Uhm. Powiedz to osobie, ktora nie widzi. I przez to w jednym z niewielu
    > miejsc, gdzie moze poczuc sie w pelni rowna - internecie - nagle stawia
    > sie jej kolejne przeszkody, uniemozliwia korzystanie z serwisow itp.
    Odczytac z obrazka nie bedzie umiala, a wiadomosci na czcie czytac potrafi?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 27. Data: 2005-01-31 10:23:17
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Jakub, za post o treści:
    > Odczytac z obrazka nie bedzie umiala, a wiadomosci na czcie czytac potrafi?

    Dostrzegasz różnicę między grafiką układającą się w litery na obrazku a
    czystym tekstem, który potrafi przeczytać screen-reader?

    --
    Tomasz Torcz "Never underestimate the bandwidth of a station
    z...@i...-nie.spam-.pl wagon filled with backup tapes." -- Jim Gray