  • 41. Data: 2014-01-02 15:09:21
    Temat: Re: Obroty w Passacie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > A więc do czego ona jest jak nie do sterowania spalaniem, na podstawie
    > analizy spalin?

    No do tego właśnie, ale sonda jest przed katalizatorem.

  • 42. Data: 2014-01-02 15:13:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > Z katalizatorem bez sondy to raczej nie ma sensu.

    To wymontowałeś ponoć katalizator. Mnie chodzi o to, czy silnik w którym
    zaplanowano sondę może sensownie pracować bez niej. O ile mi wiadomo, z
    reguły sterownik silnika przechodzi w tryb awaryjny i zgłasza awarię, ale
    może jakiś samochód zachowuje się inaczej i można tak dalej jeździć.