  • 1. Data: 2013-12-29 16:56:32
    Temat: Tak wygląda porządny puc auta
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Efekt robi wrażenie.

    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&p
    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-12-29 17:54:09
    Temat: Re: Tak wygląda porządny puc auta
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:l9pgnj$da7$1@news.vectranet.pl...
    > Efekt robi wrażenie.
    >
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&p
    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    dobry topic... wnetrze bylo niezle uj...

  • 3. Data: 2013-12-30 00:01:53
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-12-29 16:56, KS pisze:
    > Efekt robi wrażenie.
    >
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&p
    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    Pasy zostawił brudne:)
    Ciekaw jestem czy to hobby czy już jakieś zaburzenie psychiczne -
    masakryczny nakład pracy...
    Swoją drogą - jeśli ktoś jest w stanie tak zapuścić samochód
    "kosmetycznie" to w jakim stanie jest tam mechanika?

    Panie, dziwki klaskały jak przez granicę przejeżdżałem, a Niemiec do tej
    pory dzwoni że żałuje, że sprzedał:)

    --
    Qlfon, Lublin

  • 4. Data: 2013-12-30 00:38:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-29, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    > Pasy zostawił brudne:)
    > Ciekaw jestem czy to hobby czy już jakieś zaburzenie psychiczne -
    > masakryczny nakład pracy...

    Taka nowa branza nazywajaca sie detailing dla tych co maja duzo kasy i traktuja
    samochod jak kosciolek ;-)

    PS. Moze widziales ladne zdjecia z kosmetykami ktore czynia te cuda? ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-12-30 01:31:51
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-30 00:38, AZ pisze:

> [...]
    > samochod jak kosciolek ;-)
    >
    > PS. Moze widziales ladne zdjecia z kosmetykami ktore czynia te cuda? ;-)

    Masz racje. Polak zawsze widzi kant. Ale powiedz że to kit i że to nie
    działa.
    Taki nakład pracy by kilka flaszek zareklamować? Nie łykam tego.

  • 6. Data: 2013-12-30 06:42:17
    Temat: Re: Tak wygl?da porz?dny puc auta
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-29 08:54, misiek pisze:
    > U?ytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisa? w wiadomo?ci

    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    > dobry topic... wnetrze bylo niezle uj...

    Jak widziałem ten syf, to nie chciałem wierzyć, że można
    tak zapuścić auto. Ale potem ta zabawa z wygłuszaniem
    to już przesada.

  • 7. Data: 2013-12-30 07:36:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-30 01:31, KS pisze:
    > Taki nakład pracy by kilka flaszek zareklamować? Nie łykam tego.

    Nie chodzi o nakład pracy tylko o koszt takiej promocji.
    Na pewno się zwróci. :-)

    PS. Co jakiś czas "przypadkiem" ktoś taki link wrzuca na grupę ;-)

  • 8. Data: 2013-12-30 09:54:45
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    > Efekt robi wrażenie.
    >
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&p
    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    to faktycznie tylko puc;)
    to bylo dokladne czyszczenie
    http://v060673.home.net.pl/printview.php?t=12109&sta
    rt=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2013-12-30 10:17:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Masz racje. Polak zawsze widzi kant. Ale powiedz że to kit i że to nie
    > działa.

    Ty mowisz mi o widzeniu kantow majac taki link w stopce? :-)

    > Taki nakład pracy by kilka flaszek zareklamować? Nie łykam tego.

    Czym jest zaplacenie paru tysiecy za takie wyczyszczenie samochodu jezeli chodzi
    o sprzedaz takich specyfikow? To ma dzialac prosto - widzisz zdjecia zapuszczonego
    samochodu, pozniej zdjecia flaszek paru specyfikow a na koncu fure jak z salonu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-12-30 10:31:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-30 10:17, AZ pisze:

> [...]
    > samochodu, pozniej zdjecia flaszek paru specyfikow a na koncu fure jak z salonu.

    A potem wczytujesz się głębiej w forum i dowiadujesz się, że ten sam
    efekt uzyskasz o połowę taniej, jeśli wybierzesz inne specyfiki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl