  • 1. Data: 2013-12-28 21:46:07
    Temat: Obroty w Passacie
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Może ktoś z Was miał taki przypadek, albo może sie orientuje o co
    chodzi. Stary VW Passat 1.8 benzyna dostaje czazasem takich jakichś
    dziwnych objawów - na benzynie obroty falują, od prawie zgaśnięcie
    motoru do 2000 obrotów, a gdy sie przełączy go na zasilanie gazowe to
    koniec falowania obrotów, ale silnik wyje z 4000 na obrotomierzu..
    Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
    co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.

  • 2. Data: 2013-12-28 23:12:38
    Temat: Re: Obroty w Passacie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-28 21:46, Trybun pisze:

> [...]
    > Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
    > co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.

    Przepustnica sztywno przykręcona do kolektora?

    Lewis

  • 3. Data: 2013-12-29 12:22:17
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Odepnij wtyczkę przepływomierza podczas tych akcji i zobacz, czy
    wszystko się uspokoi.
    Jeśli tak, to masz winnego.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2013-12-29 13:23:00
    Od: N1 <s...@v...pl>

    sonda, takie objawy miałem w fordzie

  • 5. Data: 2013-12-29 15:00:29
    Od: tá´Ź

    Trybun wrote:

> [...]
    > Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
    > co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.

    Sprawdź rurki podciśnień, może któraś jest pęknięta i się czasem
    rozszczelnia, a czasem nie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-12-29 15:01:32
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    > Odepnij wtyczkę przepływomierza

    tam imho nie ma przepywomierza bo to monowtrysk

  • 7. Data: 2013-12-29 20:47:40
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Zasugerowałem się silnikiem 1.8 - myślałem, że to Passat B5 z silnikiem
    tym co w Audi - taki miałem u siebie i miał przepływkę (1.8 20V)
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2013-12-30 03:35:17
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Zasugerowałem się silnikiem 1.8 - myślałem, że to Passat B5 z silnikiem
    > tym co w Audi - taki miałem u siebie i miał przepływkę (1.8 20V)

    spoko luz - jak stary pasek z 1.8 to pewnie silnik o oznaczeniu rp albo
    jakis klon pozniejszy bez sterowania podcisnienowego zaplonu :P

    zeby nie byc ot - warto sprawdzic podcisnienia ktore ida do monowtrysku -
    tam z tylu jest rurka - na przeciwko sciany grodziowej - i ona idzie do
    korpusu przepustnicy ... czesto lub sobie spasc z krocca. warto sprawdzic
    ale trzeba monowtrysk rozebrac.

  • 9. Data: 2013-12-30 19:17:13
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-29 12:22, gobo pisze:
    > Hej,
    > Odepnij wtyczkę przepływomierza podczas tych akcji i zobacz, czy
    > wszystko się uspokoi.
    > Jeśli tak, to masz winnego.
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    Gdzie jest ten przepływomierz? Nie wiem jak to się fachowo nazywa, ale
    przy tym urządzeniu które dawniej nazywało się gaźnikiem są dwie
    wtyczki. Odłączenie tej od strony przodu auta skutkuje zgaśnięciem
    silnika. I nie chce zapalić ani na gazie ani na benzynie Odłączenie tej
    po prawej stronie skutkuje tym że na benzynie nie chce zapalić, a na
    gazie obroty z 4000 na luzie robi się 5000..

  • 10. Data: 2013-12-30 19:18:07
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-28 23:12, Lewis pisze:

    > Przepustnica sztywno przykręcona do kolektora?

    Brat tym autem jeździ już jakieś 10 lat. Silnik nigdy nie był nawet
    dotykany przez mechanika.. Myślisz że mogło się coś poluzować?