  • 11. Data: 2018-12-10 10:19:40
    Temat: Re: Obsługa Dual Sim
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.12.2018 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > dzwoni z defaultowej, ale jeśli przytrzysz palec to

    Oczywiście miało być "przytrzymasz". Tzw. litrówka ;-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2018-12-10 11:45:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-12-09 o 15:10, Smok Eustachy pisze:
    > Witam,
    > Potrzebuję programu do obsługio dual sima. Ma mieć funkcjonalność
    > taką, żeby był domyślne dzwonienie z jedne jsilmki ale żeby łątwo dało
    > się zadzwonić z drugiej.
    > Macie jakies sprawdzone rozwiązania? Z naciskiem na sprawdzone.

    Są to standardowe opcje telefonów z dualsim. No, przynajmniej w każdym z
    moich telefonów.

  • 13. Data: 2018-12-10 11:45:55
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-12-09 o 15:43, h...@g...com pisze:
    > Nie jest tak, że w ustawieniach jest wybór z której simki ma dzwonić, ciągnąć dane?

    Nie, co prawda trzeba wybrać kartę do transferu danych ale to przecie
    nie wyłącza na niej możliwości nawiązywania połączeń głosowych.

  • 14. Data: 2018-12-10 11:57:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Dec 2018 19:46:08 +0100, w <5c0d62f1$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Masz wybór:
    > Dzwoń z jednej, dzwoń z drugiej, pytaj za każdym razem.
    >
    > Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie
    > z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

    W każdym telefonie może być inaczej, ale standardowo masz tak, że naciskając
    telefonik łączy ciebie zgodnie z ustawieniem Ustawień telefonu (SIM1, SIM2,
    zapytaj). A jeżeli naciśniesz na dłużej, to pojawia się okienko "zadzwoń z
    SIM1, zadzwoń z SIM2".

    W razie jakiejś nietypowej apki do telefonu, możesz sobie ściągnąć inną z GP.
    Ja mam taką, że mam dwie słuchawki przy kontakcie -- jedna dzwoni z SIM1, a
    druga z SIM2. Chyba nawet mogę ustawić dla każdego konktaktu, z którego SIMa ma
    do niego dzwonić.

  • 15. Data: 2018-12-10 14:45:26
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.12.2018 o 10:57, r...@k...pl pisze:
> [...]

    ja używam Dual SIM selector (pro - w jakiejś przecenie kupiłem)
    ustawione mam, że 5 sekund czeka na wybór, po 5 sekundach wybiera
    domyślną kartę (lub jeśli kliknę wcześniej, to wybierze daną kartę)
    Oczywiście kontakty mogę przypisać do danej karty
    Brakuje mi przełącznika "dziś / od 8:00 do 16:00 / w wybrane dni
    kalendarza itp. dzwoń tylko przez kartę 2" (mam pasywny -czy jak to się
    tam nazywa- dual sim - jak dzwonię z karty1 to karta 2 jest poza
    zasięgiem; są momenty w których karta firmowa musi być w miarę
    możliwości cały czas online- w tym czasie wolałbym prywatne połączenia
    wykonywać z karty firmowej (połączenia oczekujące)

    też fajne, jak się nazywa twoja apka?

    Łukasz

  • 16. Data: 2018-12-11 10:31:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Dec 2018 13:45:26 +0000, w <pulqln$s7l$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    > też fajne, jak się nazywa twoja apka?

    com.hb.dialer.free - True Phone

    Jednocześnie menedżer kontaktów -- taka typowa apka Telefon.

    Zainstalowałem ją tylko dlatego, bo stockowe Kontakty nie potrafią pokazać
    tylko kontaktów z numerami tel, ale wszystkie.

  • 17. Data: 2019-01-10 01:12:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 5c0d7d5f$0$489$6...@n...neostrada.pl

    > Skup się: ja nie chce wybierać przed każdym połączeniem. Z drugiego numeru chcę
    dzwonić okazjonalnie.

    [bez skupienie nie da rady?... taki zatwardziały?...]

    Asus Max, Android 6 -- wybieram na stałe ogólnie i na stałe
    dla danego/dowolnego/każdego numeru, ale okazjonalnie mogę
    wybór ponowić/zmienić tuż przed dzwonieniem, bez zmiany na
    stałe.

    Przykładowo:

    - ogólnie wychodzące od teraz z SIMa
    - jednak do Smoka wyjątkowo zazwyczaj z SIMb
    niezależnie od innych
    - ale na SIMb Smok mnie zna, więc tym razem
    (tylko tym razem, bez zmiany
    w przyszłości) zadzwonię do
    Smoka z SIMa

    Być może mogę też ustawić na stałe dla jakiejś grupy
    kontaktowej -- nie wiem, bo nie potrzebuję, ale piszę
    'być może', gdyż zauważyłem, że ciężko znaleźć coś
    z ustawień/zachcianek, czego nie ma w tym telefonie.

    Zapewne można też wrzucić ustawienia w ikonki naekranowe.
    Wówczas klepiąc w daną ikonkę można jednocześnie wybrać SIMkę.
    Też nie sprawdzałem od dawna, ale chyba tak jest, choć trzeba
    nieco pokombinwać z umieszczeniem tych ikonek.

    -=-

    Android tym właśnie różni się od Windows -- trudniej
    wymyślić coś potrzebnego, niż to coś znaleźć w ustawieniach.

    Coś na kształt -- ,,prosisz/żądasz -- i masz!''.

    -=-

    Czy akurat można jednym kliknięciem przestawić komplet
    dzwonków z ,,dzień'' na ,,noc'' lub podobnie -- nie wiem.
    Nie zdziwię się, gdy okaże się, że tak można -- choć nie
    widzę zastosowania...

    -=-

    Kiedyś mnie to bawiło -- teraz już raczej ;) nie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-01-10 01:32:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5c0e437c$0$483$6...@n...neostrada.pl

    dane?

    > Nie, co prawda trzeba wybrać kartę do transferu danych ale to przecie nie wyłącza
    na niej możliwości nawiązywania połączeń
    > głosowych.

    Ja oddzielnie/niezaleznie ustawiam: dzwonienie, SMSy, net i łączenie
    z BT. (oddzielnie, ale wszystkie te wybory mam po jednym kliknięciu;
    ciągnę górny pasek i klepię w jedną z ikonek)

    BT nie używam, więc nie ustawiam. Dzwonienie i SMSy zmieniają się
    bardzo szybko (bezzwłocznie) a zmiana netu nieco trwa -- ~2 sekund,
    ale można, nie czekając na finał zmiany, zabrać się do rzeczy. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-01-11 18:51:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > bardzo szybko (bezzwłocznie) a zmiana netu nieco trwa -- ~2 sekund,
    > ale można, nie czekając na finał zmiany, zabrać się do rzeczy. ;)

    Wybór karty do netu masz na górnym pasku? Przyznam że jeszcze takiego
    rozwiązania nie widziałem:'(

  • 20. Data: 2019-01-12 04:08:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5c38d6fb$0$491$6...@n...neostrada.pl

    > Wybór karty do netu masz na górnym pasku? Przyznam że jeszcze takiego rozwiązania
    nie widziałem:'(

    Przyznanie się do winy? ;)

    --