  • 31. Data: 2014-12-24 10:02:24
    Temat: Re: Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000
    Od: <j...@g...us>

    > obudowie jest "na odwrót" - ale jest to mATX a nie BTX (!).
    > http://content.hwigroup.net/images/products/xl/05694
    7/chieftec_smart_sg01_black_350w.jpg
    > Zasilacz jest na dole, płyta głowna jest "dogórynogami" - tzn na lewej
    > ściance przykręcona, czyli tak jakbyś po prostu postawił zwykłą obudowę
    > "do góry nogami" tylko że oczywiście frontpanel, miejsca na CD itp jest

    Ale brzydal :)

  • 32. Data: 2014-12-24 10:10:00
    Od: <j...@g...us>

    > Ostatnio obserwuję z niejakim zdziwieniem modę na zasilacze na dole.
    > Ciekaw jestem co przemawia za taką konstrukcją, bo jakem konstruktor,
    > nic mnie nie porywa do tego pomysłu.

    Buda i tak miala stac na biurku, wiec nie obawialem sie kurzu.
    Halasu z zasilacza odbijajacego sie od biurka
    rowniez sie nie obawiam - mam naprawde cichy zasilacz :).

    Chodzilo mi o ew. polepszenie chlodzenia w przyszlosci -
    - zeby cieplo znad karty i proca wychodzilo gora a nie przez zasilacz.

    W budzie bedzie plyta microATX z nowym i5,
    do tego zasilacz 80+Gold 350-400W,
    ale byc moze za jakis czas doloze tam grafike pokroju R9 270x.
    I wlasnie ta ew. grafika moze mi ocieplac zasilacz,
    czego bym nie chcial :)

  • 33. Data: 2014-12-31 07:49:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Rezmer" <k...@d...pl> wrote in message

    > Ja planuję wymienić inny stary komputer na obudowę
    > (jeszcze nie wiem dokładnie którą) firmy Akasa, np:
    >
    > http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/produ
    ct.detail.tpl&no=181&type=Fanless%20Chassis&type_sub
    =Fanless%20Thin%20Mini%20ITX&model=A-ITX10-A1B

    > Oczywiście, konieczna wymiana płyty (mini-ITX). Bardzo podoba
    > mi się takie minimalistyczne, bezwentylatorowe podejście.

    Recommended max CPU TDP 35W? Co tam planujesz wsadzić?