  • 41. Data: 2015-05-05 02:03:31
    Temat: Re: Ochrona kół
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:eb42ca61-dbfb-42cd-8495-aa23e4ab553e@googlegrou
    ps.com

> [...]
    4LUOAZ6rAsKCJE9xaG0y03JM2.gif

    > To idol całej klasy czy tylko twój?

    Reply: Hehehe Czuj:
    "Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym. Jak Pawlakowi można
    mi na język nadepnąć a ja nic."

    Hehehe.

    ----------Z----------
    -------------
    :)

    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 42. Data: 2015-05-05 02:07:45
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 02:04:16 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
    > "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com

    > Reply: Hehehe Czuj:
    > "Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym. Jak Pawlakowi można
    > mi na język nadepnąć a ja nic."
    >
    > Hehehe.

    > ----------Z----------
    > -------------
    > :)
    >
    > --
    > LordBluzgRT
    > Have you heard the news? The dogs are dead!
    > You better stay home and do as you're told.
    > Get out of the road if you want to grow old.

    Debilizm masz wrodzony czy nabyty?

  • 43. Data: 2015-05-06 20:37:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > No to ja ci napiszę, że często mógłbym ci coś poradzić czy podyskutować
    > ale mi się nie chce jebac z twoimi cytatami :) Tracisz...ale
    > chujcieto... bo nawet nie wiesz co tracisz:) Z "re" jest podobnie
    > ---
    > To ja Ci cytaty oznaczam trzema a nie dwoma kreskami a Ty takim chujem
    > dla mnie jesteś ? :-)

    Nokurwa jak już 5 raz z rzędu cytujesz, to nichuj nie idzie się połapać
    kto co napisał i kto ma rację :] Też mam Windows Live Mail ale z uwagi
    na INNYCH zainstalowałem Thunderbirda (nie lubię go) i napierdalam.
    Outlook Express odstawiłem, chociaż zastanawiam się czy nie postawić w
    maszynie wirtualnej XP i przywrócić OE do łask. Całkiem ładnie działa.
    ---
    Zawsze chciałem mieć sekretarkę do pisania na niusy, czaty i innych
    przyjemności.

  • 44. Data: 2015-05-06 20:40:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzgR"

    > jeszcze postrasz mnie tatą.

    No to kurwa czuj:
    http://kleberly.com/data_images/wallpapers/15/305878
    -tata.jpg :]
    ---
    Fajny Smart

  • 45. Data: 2015-05-06 21:39:59
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-06 o 20:37, re pisze:

> [...]
    > ---
    > Zawsze chciałem mieć sekretarkę do pisania na niusy, czaty i innych

    Można to zrozumieć dwojako :)...równie dobrze mógłbyś wynająć jakiegoś
    gacha żeby Ci tą sekretarkę jeszcze posuwał :)...skoro nie chcesz brać
    udziału w przyjemnościach osobiście :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 46. Data: 2015-05-07 00:57:58
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:midn7n$6l9$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "LordBluzgR"
> [...]

    Straszy wyglądem :) Myślałem że poniżej Multipli nie ma takiego, jak widać jest
    :]

  • 47. Data: 2015-05-07 01:06:16
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID

    > Debilizm masz wrodzony czy nabyty?

    Skoro pytasz, skąd masz swój?
    Nie mam debilizmu. Jak chcesz się porównywać muszisz poszukać równego sobie. Jak
    chcesz mi dorównać, to oznajmiam że nie ma takiej drabiny abyś mógł zapukać do
    mnie z dna od spodu :] NNTP to jedynie platforma gdzie docierają do mnie czasem
    wypierdy z szamba w którym mieszkasz.
    Niniejszym zaciągam ci dekiel :)
    Wąchaj dupe.