    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Octavia - oberwana skrzynia biegów
    Date: Mon, 27 Oct 2014 16:33:58 +0100

    W octavii mojego kolegi oberwała się skrzynia biegów. Objawia się to
    tak, że skrzynia normalnie działa, ale strasznie grzechocze przy jeździe
    do przodu (wsteczny działa OK). To mechanik stwierdził, że skrzynia
    oderwała się od jakichś łap mocujących.

    Moje pytanie jest, na czym właściwie taka awaria polega? Jak jest
    skrzynia przykręcona do silnika, to powinna się trzymać na silniku nawet
    jak oderwie się jakieś dodatkowe podparcie?

    I pytanie w imieniu kolegi - z czego jest obudowa skrzyni zrobiona? Da
    się przyspawać te oderwane łapy? Bo biegi działają normalnie, więc w
    środku się nie uszkodziła.