  • 11. Data: 2014-10-29 20:16:51
    Temat: Re: Octavia - oberwana skrzynia biegów - FINAŁ
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Wójtowicz pisze tak:

    > Odwiedziłem dzisiaj warsztat, gdzie kolega zaprowadził swoją
    > Octavię. Okazało się, że łapy mocujące oderwały się od obudowy
    > skrzyni.

    czy to wada fabryczna czy ktoś coś zaniedbał?

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 12. Data: 2014-10-29 23:04:39
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-10-29 20:16, PiteR pisze:

    > czy to wada fabryczna czy ktoś coś zaniedbał?

    Nie wiem, może się czegoś w przyszłym tygodniu dowiem. W każdym razie
    wiem, że samochód z salonu w Polsce, na gwarancji był serwisowany w ASO,
    więc to żaden przechodzony grat "Niemiec płakał".

  • 13. Data: 2014-10-30 11:27:17
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Się nie cieszę tylko śmieję z frajerów co sportowe skodzianki mają.
    > Potem poupierdalane mocowania silnika, podłożnice itp. Cieszy to się
    > mechanik. Wymontowanie zamontowanie skrzyni już ma do roboty. Za to
    > przytuli kasę. Do tego obudowa skrzyni albo cała skrzynia ze złomu. Też na
    > tym przytuli. Dla tego mechanika sportowa skoda to dobry zarobek.

    co ty się do tej Skody tak przyczepiłeś? ja ujeżdżam już kolejną może nie
    sportową ale moc podniesiona jest i nic się nie urywa więc nie jest to jakoś
    wybitnie częste zjawisko

    Pzdr
    Piotr

  • 14. Data: 2014-10-31 08:39:22
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    k...@g...com wrote:

    > Się nie cieszę tylko śmieję z frajerów co sportowe skodzianki mają.

    Drobik, ty to większy hejter jesteś, niż ja...

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/