  • 11. Data: 2013-09-09 08:46:30
    Temat: Re: Odbierz doładowanie
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    k...@g...com nabazgrał(a):

    > Taki najzwyklejszy bez wodotrysków. Jak pozamykali onety, gazety to
    > przeszedłem na google groups.

    Ale inne serwery są open, poza tym wycinaj sygnatury, zbędne linie bo czytać
    się tego nie da.

  • 12. Data: 2013-09-09 10:22:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-09 08:46, Użytkownik Chris napisał:

    > Ale inne serwery są open, poza tym wycinaj sygnatury, zbędne linie bo
    > czytać się tego nie da.

    Za dużo od niego wymagasz, to idiota który się wyręcza gównianym
    programem w gówniany sposób. Ale jak zwrócisz mu uwagę to zaraz
    objawi się banda innych idiotów udowadniających że tak jest
    nowocześnie, super i prawidłowo.