  • 1. Data: 2009-08-17 23:23:33
    Temat: Odblokowanie starej motoroli
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe.

    Czy moglby ktos poratowac linkiem do strony, gdzie mozna odkodowac stara
    motorolke C139?
    Wiem, ze mozna sobie isc do byle serwisu i dac rozkodowac, sam bym sobie
    rozkodowal, tylko nie mam kabla a znajomi poprosili o przysluge.

    Do telefonow Nokii korzystam ze stronki, na ktorej sobie kody generuje, ale
    nie umiem natrafic na podobny serwis do Motoroli...

    Poratuje ktos?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-08-18 10:19:13
    Temat: Re: Odblokowanie starej motoroli
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:h6copt$45e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Do telefonow Nokii korzystam ze stronki, na ktorej sobie kody generuje,
    > ale nie umiem natrafic na podobny serwis do Motoroli...

    motorola tylko kabelkiem

  • 3. Data: 2009-08-18 23:33:06
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Wincynty" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    > wiadomości news:h6copt$45e$1@inews.gazeta.pl...

    > motorola tylko kabelkiem

    Sure? bo google sugeruja inaczej:
    http://zakupy.wp.pl/Motorola-unlock-po-IMEI-1-kod-28
    39-11693736.html?ticaid=18971

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2009-08-19 13:57:55
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:h6fdnl$di0$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Wincynty" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sure? bo google sugeruja inaczej:
    > http://zakupy.wp.pl/Motorola-unlock-po-IMEI-1-kod-28
    39-11693736.html?ticaid=18971

    widze że się coś zmieniło - ale 30 zł za usługę to dość sporo - ze starej
    motki ściągałem locka za 20 zł jakiś czas temu

  • 5. Data: 2009-08-21 00:17:24
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

> [...]
    >>

    > widze że się coś zmieniło - ale 30 zł za usługę to dość sporo - ze starej
    > motki ściągałem locka za 20 zł jakiś czas temu

    No coz - tanszy jest kabel i samemu odblokowac... jest szansa wtedy wgrac
    polskie menu :)
    Tak czy siak - jednak wole Nokie :)

    Pozdrawiam
    Michal