  • 1. Data: 2009-08-18 05:17:13
    Temat: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.
    Usenetowe polskie trole w ramach prostestu maja pochlastac sie polsilverami

  • 2. Data: 2009-08-18 05:42:51
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.
    > Usenetowe polskie trole w ramach prostestu maja pochlastac sie polsilverami

    Tylko że o kant rozbić jakieś "uznania" EISA (juz nie wspominając o
    fotografii). Znaczek tyle samo wart co na produktach spożywczych.
    Płacisz i masz. Oczywiście dla odpowiedniej części społeczności im
    więcej jakiś znaczków tym produkt wiarygodniejszy, lepszy i tym samym
    wart swojej ceny, czymś trzeba w końcu się kierować przy zakupach...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-18 05:48:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > więcej jakiś znaczków tym produkt wiarygodniejszy, lepszy i tym samym
    > wart swojej ceny, czymś trzeba w końcu się kierować przy zakupach...

    A jak rok temu dostala Nokia to byla DOBRA EISA, a jak Apple to juz zla
    EISA. WIesz idac tym tropem mozna zanegowac kazdy wybor i uznawac ze
    swiat jest gupi... w sumie taki Bart to chyba tam ma wszyscy sa gupi ...

  • 4. Data: 2009-08-18 06:26:16
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.

    A brali pod uwagę wybuchające egzemplarze?

    Tylko NCAP w testowaniu aut jest w jakimś tam stopniu wiarygodne. Reszta
    wszelkich opinii zależy od sponsora.

    Żeby było jasne.
    Nie jestem czcicielem kultu Nokii. Nokia skończyła się na modelu 6310i.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-08-18 06:32:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > A brali pod uwagę wybuchające egzemplarze?
    > Tylko NCAP w testowaniu aut jest w jakimś tam stopniu wiarygodne. Reszta
    > wszelkich opinii zależy od sponsora.

    NCAP tez jest sponsorowane... i dziwnym trafem same europejskie
    samochody wygrywaja :)

    > Żeby było jasne.
    > Nie jestem czcicielem kultu Nokii. Nokia skończyła się na modelu 6310i.

    EISA to jakas tam organizacja ... i jakies tam zdanie ma.... gadanie ze
    przekupna jest smieszne. Rownei dobrze mozesz uznac telepolis.pl ze
    platna tube appla bo Witek chwali swojego 3GSa, takie zarzuty to mozna
    kazdemu porzypisac bo jak cos chwali znaczy platny dziwkarz

  • 6. Data: 2009-08-18 06:41:40
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.

    tez nad tym ubolewam, ale eisa zawsze koncentrowala sie na gadgetach a nie
    na rzeczach uzytecznych.

  • 7. Data: 2009-08-18 06:42:40
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem czcicielem kultu Nokii. Nokia skończyła się na modelu 6310i.

    ten zwrot jest tak oklepany, ze az wstyd go uzywac.

    kompy skonczyly sie na c64.

  • 8. Data: 2009-08-18 06:43:24
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    > NCAP tez jest sponsorowane... i dziwnym trafem same europejskie samochody
    > wygrywaja :)

    bo w usa maja baranie swoj wlasny standard odpowiadajacy z grubsza za to
    samo

  • 9. Data: 2009-08-18 06:47:55
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > NCAP tez jest sponsorowane... i dziwnym trafem same europejskie
    > samochody wygrywaja :)

    Popatrz na drogach. To jest odzwierciedlenie testów.

    Jak mercedes A klasa wyłożył się na "teście łosia" to chyba nie było po
    myśli europejskiego producenta. Jak Fiaty CC i SC trafiły do testów to
    był dopiero pogrom więc nie wyjeżdżaj tu z promowaniem produktów
    europejskich.

    Poszukaj w necie testu Nissana Navary w pierwszej edycji. Suchej nitki
    na nim nie zostawili (i dobrze) dlatego kolejne serie wypuszczane przez
    producenta zostały "poprawione" i użytkownicy mogą czuć się bezpieczniejsi.

    O to w tym chodzi.

    > EISA to jakas tam organizacja ... i jakies tam zdanie ma.... gadanie ze
    > przekupna jest smieszne.

    Czy od razu przekupna?
    A może tylko poddaje się panującej modzie.

  • 10. Data: 2009-08-18 06:51:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > ten zwrot jest tak oklepany, ze az wstyd go uzywac.

    Wiem, że prawda boli ale cóż.
    Używam 6310i zawodowo i nie ma szans aby inny model sprostał tym zadaniom.
    Jak rozmawiam z klientami (właściciele firm, managerowie, doradcy itp)
    to uwierz mi, że większość z nich powróciłaby do tego telefony gdyby
    tylko wznowiono produkcję. Mają różne gadżety ale i tak jako
    podstawowego modelu używaliby 6310i.

    Sam tak robię. Do pracy 6310i, a jako gadżet BlackBerry 8820.