  • 1. Data: 2010-04-30 09:19:11
    Temat: Odkurzacz bezworkowy
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    Jest ich cała gama typów.
    Jest jednak jeden ze wielokrotnionymi dyszami odwirowującymi.
    Kosztuje on sporo bo nawet ponad 1000zł .
    Czy ktoś ma taki i może opowiedzieć jak dobrze on odkurza?

    MW

  • 2. Data: 2010-05-02 18:18:57
    Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kosztuje on sporo bo nawet ponad 1000zł .
    > Czy ktoś ma taki i może opowiedzieć jak dobrze on odkurza?

    ja mam z Tesco
    za 150 pln
    odkurza swietnie...
    i nie odkurzyl portwela ;)

    --
    -
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-05-02 20:43:03
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Kosztuje on sporo bo nawet ponad 1000zł .
    > Czy ktoś ma taki i może opowiedzieć jak dobrze on odkurza?

    Każdy odkurzacz co dobrze ciągnie to musi dobrze odkurzać. Myślisz że workowy
    bez worka śmieci, kurzu z dywanu nie wciągnie? Wciągnie lepiej niż jak na
    założony worek. W odkurzaczu równie ważne jak wciąga jest to żeby jak najmniej z
    tego co niego wpadnie wyleciało z tyłu. Ważne jest też czy potrafi po swoim
    kablu przejechać, czy potrafi kabel bezproblemowo zwinąć. A najważniejsze jest
    czy rura sama nie wypada z węża. Mamy niby dobry odkurzacz. Tani nie był.
    Porządna firma. Reklamowali jako cichy i taki kiedyś był. Ciągnie jak głupi.
    Worki w przystępnej cenie. Normalnie cudo nie odkurzacz. I jest do dupy. Bo ma
    za krótki kabel. Nie potrafi po swoim kablu przejechać. Marnie działa zwijacz. I
    wypada rura. Żeby było śmieszniej na palce. Na dodatek rura jest zrobiona z rury
    kanalizacyjnej 3/4'. Buty z kapkami trzeba zakładać żeby odkurzyć.

  • 4. Data: 2010-05-02 23:34:46
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    http://www.gazeta.pl/usenet/
> [...]
    z rur
    > kanalizacyjnej 3/4'. Buty z kapkami trzeba zakładać żeby odkurzyć.

    Dziękuję wszystkim za informacje o bezworkowcach.

    Już wiem dlaczego zwielokrotniono dysze:
    http://www.dyson.pl/nav/inpageframe.asp?id=STORY/ROO

    ''Odkryli, że cyklon o mniejszej średnicy wytwarza większą siłę odśrodkową.
    W rezultacie poprzez podział powietrza w 8 mniejszych cyklonach
    uzyskali o 45% większą siłę ssania ''

    WM

  • 5. Data: 2010-05-03 11:17:43
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 May 2010 23:34:46 +0000, WM napisał(a):

    > ''Odkryli, że cyklon o mniejszej średnicy wytwarza większą siłę
    > odśrodkową. W rezultacie poprzez podział powietrza w 8 mniejszych
    > cyklonach uzyskali o 45% większą siłę ssania ''
    No klasyczny marketingowy beklot. Co ma skutecznosc separacji do sily
    ssania? Marketoidzi to jednak kretyni.
    A Ameryki swoja droga tez nie odkryli. Multicyklony sa znane od dawna.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 6. Data: 2010-05-03 15:43:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 May 2010 22:43:03 +0200, kogutek wrote:
> [...]
    >kanalizacyjnej 3/4'. Buty z kapkami trzeba zakładać żeby odkurzyć.

    I taki fachowiec jak Ty nie potrafi glupiej rury naprawic ?

    J.

  • 7. Data: 2010-05-04 04:57:05
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > I taki fachowiec jak Ty nie potrafi glupiej rury naprawic ?

    Co się dziwisz - czasu nie ma. Siedzi na niusach i wojuje yntelektem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2010-05-05 23:03:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 3 May 2010 13:17:43 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):

    > No klasyczny marketingowy beklot. Co ma skutecznosc separacji do sily
    > ssania? Marketoidzi to jednak kretyni.
    > A Ameryki swoja droga tez nie odkryli. Multicyklony sa znane od dawna.

    45% na pudełku jest? Jest. No to oni dostali na pewno swoją premię, a Ty
    się czepiasz ;-)

    Ja zaś niedawno po prostu kupiłem Zelmera z workiem 4.5l zamiast się bawić
    w czyszczenie cyklonów. Worek do dzisiaj się nie zapełnił.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl