  • Data: 2009-05-14 06:25:33
    Temat: Odłączenie UPS i klops.
    Od: "Kerry" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam komputer, który miałem podłączony do APC Smart UPS 1000 i wszystko
    hulało jak trza.
    Teraz pozbyłem się UPSa, podłączam kompa bezpośrednio do sieci i cholera nie
    chce wstać.
    Tzn włącza się, ale nie idzie dalej, że się tak wyrażę - wentylatory się
    uruchomiły i koniec.
    Raz było tak, że ruchomiły się, komputer po chwili się wyłączył, i włączył
    ponownie i nic - czarny ekran.

    Teraz lame mode on: czy zasilacz przystosował się do parametrów prądu z
    UPSa? :)))
    Czy badać kondensatory, czy odłączyć wszystko, czy resetować CMOS?
    Se zasilacz padł?

    Zasilacz to któryś z Chiefteców, ok 400W z dwoma wentylatorami, nie pamiętam
    modelu, tak piszę na szybko.
    Po przeszukaniu guglem - chyba HPC-420-302-DF.
    Płyta ASRock 775i65PE
    Pentium D935
    4x512 DDR
    2 HDD