  • 1. Data: 2011-08-07 18:10:55
    Temat: Odprowadzenie spalin z generatora
    Od: "g...@d...pl" <g...@c...pl>

    Panowie Inżynierowie,
    poszukuję węża do odprowadzenia spalin z generatora prądotwórczego.
    Coś jak to: http://tnij.com/EwpCl
    tylko za nieco rozsądniejsze pieniądze i dłuższy (2-2,5 m i średnica ok
    25mm).
    Za wszelkie pomysły z góry dzięki.

    g.

  • 2. Data: 2011-08-07 18:31:24
    Temat: Re: Odprowadzenie spalin z generatora
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-07 20:10, g...@d...pl pisze:
> [...]
    > Coś jak to: http://tnij.com/EwpCl
    > tylko za nieco rozsądniejsze pieniądze i dłuższy (2-2,5 m i średnica ok

    Jeżeli większa średnica nie będzie problemem, to może zwykła rura spiro?
    Z zalet - będzie tanio.

  • 3. Data: 2011-08-07 18:58:16

    W dniu 2011-08-07 20:31, Tomasz Pyra pisze:
    > Jeżeli większa średnica nie będzie problemem, to może zwykła rura spiro?
    > Z zalet - będzie tanio.

    Najcieńsza jaką znalazłem ma 80mm średnicy - dużo i od strony mocowania
    do tłumika, jak i wyprowadzenia na zewnątrz pomieszczenia.

    g.