  • 31. Data: 2015-03-01 20:17:05
    Temat: Re: Odstraszanie gołębi
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Wiosenny Oprysk napisał:

    > U mnie przy sklepie porozkładali takie kolczatki, żadne eko zwykłe ostre
    > kolce, teoretycznie nic tam wejść nie powinno. W zimę gołębie ładnie się
    > wcisnęły, a na wiosnę gniazda zaczęły zakładać. Przyszła ekipa i wodą
    > wszystko wymyła. Kilka metrów dalej pod ziemią biegnie rura od
    > ogrzewania, w największy mróz mają się gdzie ogrzać, ludzie coś sypną,
    > to i kolczatka nie straszna.

    Ostrzegałem, że trzeba tego dużo kupić. Skoro się wcisnęły, to znaczy że
    w porządanym przez nie miejscu nie były wystarczająco gęsto
    rozmieszczone. Pisałem że najpierw miałem odstępy i nasrały z zemsty
    między kolczatkami. Po zagęszczeniu widzę tylko ostry zwrot tuż przed
    planowanym lądowaniem i ucieczkę na sąsiednie parapety. Cudowny widok
    :-) Zresztą zawsze mogę dokleić pinezki na podstawach kolczatek.
    Wciskający po prostu się nabije. Zawsze coś wymyślę. Jak się ma sąsiadów
    idiotów, to niestety trzeba kombinować. Wystarczyłyby dwa tygodnie
    ostrego mrozu i ich pogłowie wróciłoby do dawnego stanu, czyli mniej niż
    wróbli.
    Żeby nie było całkowicie poza tematem grupy :-), to dodam jeszcze, że
    kolczatki są zrobione w postaci dwóch rzędów na przemian sterczących
    drutów. Podstawa jest z plastiku. Oporne osobniki dowiedzą się do czego
    będą mi potrzebne przewody :-), które być może podłączę. Schematy
    elektrycznych pastuchów są łatwo dostępne.

  • 32. Data: 2015-03-02 00:42:30
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 03/01/2015 10:15 AM, Maciek wrote:

    > Przykleiłem cztery magnesy neodymowe średnica=12mm, grubość=1mm. W
    > narożnikach każdej kolczatki o wymiarach 33x6cm. Kleiłem na termogluta.

    Dzięki.
    Ja nie ufam termoglutom, ale są już dostępne nawet gotowe samoprzylepne
    magnesy:-) Ewentualnie kupię walcowe, powiercę otwory w podstawie i
    jakoś to powklejam.

    Ale pomysł bardzo dobry na moje warunki, bo po remoncie balkonów zrobili
    nam takie 5cm gzymsiki z blachy na zewnątrz i tam siadają te sraki. Z
    racji umiejscowienia, to niestety wszelkie klejenie na gluta jest
    problematyczne (i z mojego doświadczenia tylko tymczasowe), a mocowanie
    na wkręty całkiem odpada.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 33. Data: 2015-03-02 01:45:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Przede wszystkim pamiętaj, że te ścierwa są w Polsce pod ochroną, więc
    > wszelkie próby strzelania do nich rób bez świadków.

    Mieszkam w mieście, nierzadko mam obsrane samochód i nie tylko.
    Ale większym ścierwem od tych zwierząt jesteś dla mnie ty, bydlaku.

  • 34. Data: 2015-03-02 10:28:21
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik sundayman napisał:

    > Mieszkam w mieście, nierzadko mam obsrane samochód i nie tylko.
    > Ale większym ścierwem od tych zwierząt jesteś dla mnie ty, bydlaku.

    Celnie trafiłem. Plonk :-)

  • 35. Data: 2015-03-02 15:57:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-02 o 10:28, Maciek pisze:

    > Celnie trafiłem. Plonk :-)

    To, że przedstawiasz poglądy psychopatyczne nie znaczy, że masz
    plonkować normalnych ludzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 36. Data: 2015-03-02 16:04:09
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    gołębie to chuj, ja to kur... mam czereśnię... a do nich szpaki, to dopiero
    skurwiele... jak jest najgorsza pogoda, zimno pada, mokro to te powskie
    chuje przylatują stadami... jak wygonisz ich z jednego drzewa to przelatują
    na następne, po czym jak widzą, że przeszedłeś na drugą, to się wracają...
    albo wysyłają zwiadowce, czy nie ma pilnującego, jeden siada, reszta niby
    okrąża, a jak zobaczy, że jeden siadł, to walą całą chmarą... to jest kurwa
    dopiero zabawa...

  • 37. Data: 2015-03-02 16:17:43
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 01:46:01 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > Mieszkam w mieście, nierzadko mam obsrane samochód i nie tylko.
    > Ale większym ścierwem od tych zwierząt jesteś dla mnie ty, bydlaku.

    Co kraj to obyczaj. W Londynie grzebieni żeby gołębie nie siadały od spuchłej dupy.
    Znaczy się angole to barbarzyńcy? Nie, oni te grzebienie mają zrobione z plastikowych
    pręcików. W Polszcze bandyci robią je z drutu. Ludzi poznaje się po tym jaki jest ich
    stosunek do zwierząt. W Polszcze ludzi mało a bandytów dużo.

  • 38. Data: 2015-03-02 16:20:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >te powskie chuje przylatują stadami... jak wygonisz ich z jednego
    >drzewa to przelatują na następne, po czym jak widzą, że przeszedłeś

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, jednemu przeszkadzaja
    zniszczone plony, drugiemu g* na parapecie, trzeciemu obesr* samochod
    :-)

    Ja tylko przypomne, ze wielki towarzysz Mao spojrzal kiedys na wrobla
    jedzacego ziarenko ... mysle ze ryzu, i pomyslal - ile tych wrobli
    jest i ile ryzu zjadaja.

    Skonczylo sie masakra ptakow w Chinach ... a w kolejnych latach byl
    glod, bo sie okazalo ze wroble zjadaja robaki.
    A jak robakow nic nie zjada, to one zjadaja wiecej ryzu niz wroble :-)

    J.

  • 39. Data: 2015-03-02 16:23:58
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 16:04:11 UTC+1 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
> [...]
    > okrąża, a jak zobaczy, że jeden siadł, to walą całą chmarą... to jest kurwa

    A teraz się zastanów i odpowiedz na proste pytanie. Kto czyj teren zajął, ty ich czy
    one twój?

  • 40. Data: 2015-03-02 16:29:55
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 16:20:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > glod, bo sie okazalo ze wroble zjadaja robaki.
    > A jak robakow nic nie zjada, to one zjadaja wiecej ryzu niz wroble :-)

    I byli w czarnej dupie. Bo tak skutecznie wybili małe ptaki że musieli je importować.