  • 41. Data: 2015-03-02 21:01:16
    Temat: Re: Odstraszanie gołębi
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 16:21:01 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale mozna by tez jakies druty rozciagnac i pradem je, pradem :-)

    A dlaczego by nie? Odstraszanie przy pomocy pastucha stosuje się np. do
    ochrony zabytków, na których na zainstalowanie kolców nie zgodził się ze
    względów estetycznych konserwator. Na płaskie powierzchnie nakleja się
    płytki z dwoma metalowymi paskami podłączonymi do zasilania.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 42. Data: 2015-03-03 00:37:52
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zachariasz Dorożyński pisze:
    [..]
    > Co kraj to obyczaj. W Londynie grzebieni żeby gołębie nie siadały od spuchłej dupy.
    Znaczy się angole to barbarzyńcy? Nie, oni te grzebienie mają zrobione z plastikowych
    pręcików. W Polszcze bandyci robią je z drutu. Ludzi poznaje się po tym jaki jest ich
    stosunek do zwierząt. W Polszcze ludzi mało a bandytów dużo.

    Ciekawe, Już kilka lat w UK mieszkam a jeszcze plastusiów nie widziałem,
    za to metalowe z ostrymi końcami na każdym kroku.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 43. Data: 2015-03-03 01:56:55
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 00:37:54 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:
> [...]
    >
    > Ciekawe, Już kilka lat w UK mieszkam a jeszcze plastusiów nie widziałem,
    > za to metalowe z ostrymi końcami na każdym kroku.

    Nie mieszkam tam ale jak bywałem to miałem okazję kilka pomacać. Były plastikowe.
    Jedne były zrobione z rurek, takich do napojów.

  • 44. Data: 2015-03-03 02:10:35
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 03.03.2015 01:56, Zachariasz Dorożyński wrote:
> [...]
    >>

    > Nie mieszkam tam ale jak bywałem to miałem okazję kilka pomacać.
    > Były plastikowe. Jedne były zrobione z rurek, takich do napojów.

    Wpisałem w google zaklęcia: lądek, gołąb.

    Z trzech pierwszych trfień dwa wyglądają na metalowe,
    a jedno wprost pisze, że nierdzewka
    http://www.avidpestcontrol.co.uk/spikes.php

    http://www.abcpestcontrol.co.uk/birds3.php
    http://www.londonpigeonsolutions.co.uk/services.html

    Plastikowe pewnie też są, ale nie jest to standard
    czy wyraźna większość.

    Ale cóż, kawałek normalnie uciętego druty, na który żaden
    latający szczur nigdy się nie nadział będzie nazywany
    barbarzyństwem, bo wątek atrakcyjny dla trolli ;-)

    pzdr
    bartehkltg

  • 45. Data: 2015-03-03 02:13:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Celnie trafiłem. Plonk :-)

    ależ się zmartwiłem, że debil mnie splonkuje.
    No żesz kurwa nie zasnę dziś z rozpaczy i będę płakał w poduszkę.

  • 46. Data: 2015-03-05 10:41:51
    Od: n...@n...pl

    Są do kupienia magnesy z dziurkami na wkręty:
    http://allegro.pl/magnes-neodymowy-15x7-3-5x3-pod-wk
    ret-2zl-szt-i4827300272.html

    Wydaje mi się że magnesy są kruche i mogą łatwo pękać przy wierceniu w nich dziurek -
    nawet samo zderzenie dwóch magnesów ze sobą często kończy się ich pęknięciem.

  • 47. Data: 2015-03-05 19:25:33
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    n...@n...pl pisze:
> [...]
    - nawet samo zderzenie dwóch magnesów ze sobą często kończy się ich pęknięciem.

    Bardziej bym się obawiał korozji po wierceniu.

  • 48. Data: 2015-03-11 18:53:44
    Od: ryszard195409 <q...@u...narkive.com>

    --
    ryszard195409

  • 49. Data: 2015-03-16 03:04:45
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    na oknach w biurze mam przeciągnięty cienki drut wzdłuż zewn parapetu, 5cm nad
    środkiem. działa, a nie szpeci.