  • 11. Data: 2016-06-03 07:34:17
    Temat: Re: Ogl?dalno?ć a reklamy
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał:

    > Chyba miało być:
    " Nie widzisz różnicy między złodziejami i aferałami a targowiczanami i
    nieudacznikami?"

    Miało być tak jak napisałem. Złodziei, aferałów i targowiczan w jednej
    osobie/grupie stawiam po jednej dtronie, a nieudaczników jako szkodników
    nieumyślnych po drugiej. Wg Ciebie targowica i nieudacznictwo są w jednej
    grupie?

    pzdr

  • 12. Data: 2016-06-05 21:49:24

    Fri, 3 Jun 2016 07:34:17 +0200, w <nisbsp$50p$3@node2.news.atman.pl>, "Kamil"
    <m...@t...pl> napisał(-a):

> [...]
    > nieumyślnych po drugiej. Wg Ciebie targowica i nieudacznictwo są w jednej

    Biorąc pod uwagę liczbę skarg na Polskę do UE -- tak.