  • 1. Data: 2016-09-22 19:08:52
    Temat: Ogólnopolskie liczenie samochodów
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    W końcu zobaczyłem taki sam samochód jaki mam u kogoś innego i mi się
    nasunęło :-)

    Jak często widujesz taki samochód na drogach ?
    A. niemal codziennie
    B. raz/dwa w tygodniu
    C. kilka razy w miesiącu
    D. raz na rok
    E. nie widziałem jeszcze

    :-)

  • 2. Data: 2016-09-22 20:23:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tam widziec. Wsiadlem do cudzego takiego samego jak moj.

  • 3. Data: 2016-09-22 21:00:38
    Temat: Re: Ogólnopolskie liczenie samochodów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > W końcu zobaczyłem taki sam samochód jaki mam u kogoś innego i mi się
    > nasunęło :-)

    Ze co?
    Chodzi o to ze masz jakis swój samochód u kogoś innego i dziś zobaczyłes na
    drodze kolejny taki sam model?
    ;-)

  • 4. Data: 2016-09-22 21:46:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Tam widziec. Wsiadlem do cudzego takiego samego jak moj.
    ---
    No wiem, znam taką historię, nawet kluczyk pasował ale to miniona epoka :-)

  • 5. Data: 2016-09-22 21:50:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    Ze co?
    Chodzi o to ze masz jakis swój samochód u kogoś innego i dziś zobaczyłes na
    Nie, chodzi o to, że mam jakiś samochód u siebie i dziś pierwszy raz
    zobaczyłem na drodze taki model u kogoś innego. :-)

  • 6. Data: 2016-09-23 00:04:19
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    >W końcu zobaczyłem taki sam samochód jaki mam u kogoś innego i mi się
    >nasunęło :-)
    >
    > Jak często widujesz taki samochód na drogach ?
    > A. niemal codziennie
    > B. raz/dwa w tygodniu
    > C. kilka razy w miesiącu
    > D. raz na rok
    > E. nie widziałem jeszcze
    >
    > :-)

    tylko model czy i wersja?
    bo modeli widuję spooorooo, wersję raz, może dwa w roku

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2016-09-23 09:20:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-22 19:08, re wrote:
    > W końcu zobaczyłem taki sam samochód jaki mam u kogoś innego i mi się
    > nasunęło :-)
    >
    > Jak często widujesz taki samochód na drogach ?
    > A. niemal codziennie
    > B. raz/dwa w tygodniu
    > C. kilka razy w miesiącu
    > D. raz na rok
    > E. nie widziałem jeszcze
    >
    > :-)

    F. widziałem podobne jedynie,
    drugiego takiego samego nie ma ;)

  • 8. Data: 2016-09-23 09:55:19
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piatek, 23 wrzesnia 2016 00:04:18 UTC+2 uzytkownik tck napisal:

    > tylko model czy i wersja?
    > bo modeli widuje spooorooo, wersje raz, moze dwa w roku

    Eeee, ja ma Grande Punto, jest ich jak psow, ale taka wersje jak ja
    mam, to przez ostatnie 9 lat spotkalem tylko raz :)

    Pozdrawiam
    MK