  • 1. Data: 2016-07-19 00:32:20
    Temat: Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, pomóżcie mi proszę bo albo mnie kumpel troluje albo muszę sobie
    kodeksy odświeżyć.

    Mam znak "Ograniczenie prędkości 40km/h" za nim kawałek jest znak
    "obszar zabudowany".

    Za tym drugim znakiem jest ograniczenie do 50km/h czy 40km/h? B-33 nie
    jest razem z D-42.

  • 2. Data: 2016-07-19 00:34:28
    Temat: Re: Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
    Od: masti <g...@t...hell>

    PlaMa wrote:

> [...]
    > "obszar zabudowany".
    >
    > Za tym drugim znakiem jest ograniczenie do 50km/h czy 40km/h? B-33 nie

    50/60. typowe debilne oznakowanie.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-07-19 09:48:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 Jul 2016 22:34:28 -0000 (UTC), w <nmjlhk$65g$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > 50/60. typowe debilne oznakowanie.

    A jeżeli wieś nie ma żadnego skrzyżowania, to co obowiązuje po znaku "końca
    terenu zab."? :)

  • 4. Data: 2016-07-19 10:03:41
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 19-07-2016 o 09:48, r...@k...pl pisze:

    > A jeżeli wieś nie ma żadnego skrzyżowania, to co obowiązuje po znaku "końca
    > terenu zab."? :)

    Ograniczenie adekwatne dla danej grupy pojazdów i drogi jaka występuje
    za znakiem.
    W znacznej większości będzie to 90km/h.

  • 5. Data: 2016-07-19 10:06:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Jul 2016 00:32:20 +0200, w
    <578d58ef$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, PlaMa <b...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Cześć, pomóżcie mi proszę bo albo mnie kumpel troluje albo muszę sobie
    > kodeksy odświeżyć.
    >
    > Mam znak "Ograniczenie prędkości 40km/h" za nim kawałek jest znak
    > "obszar zabudowany".

    A ten znak "40km/h" nie wisi razem z zieloną tablicą miejscowości?

  • 6. Data: 2016-07-19 11:16:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Jul 2016 10:03:41 +0200, w <nmkmsn$l64$1@node1.news.atman.pl>, klaus
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ograniczenie adekwatne dla danej grupy pojazdów i drogi jaka występuje
    > za znakiem.
    > W znacznej większości będzie to 90km/h.

    A jeżeli przed znakiem terenu zab. jest razem zielony znak. z nazwą
    miejscowości i tabl. 40km/h? :)

  • 7. Data: 2016-07-19 11:27:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ograniczenie adekwatne dla danej grupy pojazdów i drogi jaka występuje
    > za znakiem.
    > W znacznej większości będzie to 90km/h.

    Aha, i jeszcze jedno -- to jest błędna odpowiedź :)

  • 8. Data: 2016-07-19 11:52:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Jul 2016 11:27:02 +0200, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Aha, i jeszcze jedno -- to jest błędna odpowiedź :)

    A nie przepraszam -- to dobra odpowiedź :)

  • 9. Data: 2016-07-19 12:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > A jeżeli przed znakiem terenu zab. jest razem zielony znak. z nazwą
    > miejscowości i tabl. 40km/h? :)

    To wtedy masz 40 na całym terenie tej miejscowości chyba ze znaki mowia
    inaczej.

  • 10. Data: 2016-07-19 12:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Aha, i jeszcze jedno -- to jest błędna odpowiedź :)

    Powaznie?