  • 11. Data: 2016-07-19 14:20:49
    Temat: Re: Ograniczenie do 40 a znak Obszar zabudowany
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-19 o 00:32, PlaMa pisze:
    > Cześć, pomóżcie mi proszę bo albo mnie kumpel troluje albo muszę sobie
    > kodeksy odświeżyć.
    >
    > Mam znak "Ograniczenie prędkości 40km/h" za nim kawałek jest znak
    > "obszar zabudowany".
    >
    > Za tym drugim znakiem jest ograniczenie do 50km/h czy 40km/h? B-33 nie
    > jest razem z D-42.

    Do 40, oczywiście o ile po tym znaku nie ma skrzyżowania dróg. Tylko
    znak odwołujący bądź skrzyżowanie odwołuje postawiony znak.

  • 12. Data: 2016-07-19 15:51:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Do 40, oczywiście o ile po tym znaku nie ma skrzyżowania dróg. Tylko
    >znak odwołujący bądź skrzyżowanie odwołuje postawiony znak.

    Przeczytaj par 27 i sprostuj.

    J.

  • 13. Data: 2016-07-19 16:40:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Jul 2016 10:00:41 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik

    Czyli do którego miejsca?

  • 14. Data: 2016-07-19 18:41:11
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 12:00, Budzik pisze:

    > To wtedy masz 40 na całym terenie tej miejscowości chyba ze znaki mowia
    > inaczej.

    Łot? B33 na E17 daje ograniczenie na całym terenie miejscowości (co to
    znaczy w ogóle?)?! A co jak jest E17 a nie ma D42 i (co ważniejsze w tym
    przypadku) D43?

  • 15. Data: 2016-07-19 19:24:16
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]

    > "obszar zabudowany".
    > Za tym drugim znakiem jest ograniczenie do 50km/h czy 40km/h? B-33 nie

    Może kiedyś było na jednym słupku,
    ale ktoś przeniósł.

  • 16. Data: 2016-07-19 21:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Czyli do którego miejsca?

    Do znaku konca miejscowości?

  • 17. Data: 2016-07-19 23:40:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    cef wrote:

    > Może kiedyś było na jednym słupku,
    > ale ktoś przeniósł.

    nie było

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2016-07-19 23:41:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Do znaku konca miejscowości?

    który powinien być na granicy administracyjnej ale zwyle nie ma zielonej
    przekreślonej
    bo znak miał służyć ograniczeniu na całym obszarze zabudowanym, ale
    debile od stawiania zapomnieli

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2016-07-20 11:47:38

    Tue, 19 Jul 2016 19:00:38 +0000 (UTC), w

    Czyli którego? :)