  • 11. Data: 2011-11-18 07:12:28
    Temat: Re: Ojciec Mateusz
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-18 07:44, Piotr Rezmer pisze:

    > Nie jestem preclem, w zasadzie nie znam nikogo osobiście na tej grupie,
    > ale podejrzewam, że większość osób tu piszących nie gwałci, nie rabuje,
    > nie gwałci.

    Ja nie gwałcę tylko dlatego, że strasznie trudno dostać się do narzędzia
    przestępstwa w tych spodniach motocyklowych.

  • 12. Data: 2011-11-18 08:49:38
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 17 Nov 2011 20:36:43 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Ja pierdole, precle ogladaja Ojca Mateusza... To jest imidz???
    > A pozniej placz, ze z precli sie smieja...

    > Ja przelaczajac miedzy programami widzialem chyba ten pojedynek,
    jeden
    > wyglebil - ktos wie co tam sie stalo?? Wygladalo strasznie.

    Pomylił wałek rozrządu z wałkiem od trwałej.
    I mu się zatarł:)

    --
    Glub
    SW-T400

  • 13. Data: 2011-11-18 10:01:26
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Marcin N <m...@w...onet.pl> napisała rzekomo
    > Ja nie gwałcę tylko dlatego, że strasznie trudno dostać się do narzędzia
    > przestępstwa w tych spodniach motocyklowych.

    To nie gwałcisz przed rabunkiem, czy po?
    Bo mowa była o procedurze gwałt-rabunek-gwałt.

    A żeby się tak całkiem powstrzymać od gwałtu przy okazji rabunku , to nie
    uwierzę.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 14. Data: 2011-11-18 10:04:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-18, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > To nie gwa?cisz przed rabunkiem, czy po?
    > Bo mowa by?a o procedurze gwa?t-rabunek-gwa?t.
    >
    > A ?eby sie tak ca?kiem powstrzymaae od gwa?tu przy okazji rabunku , to nie
    > uwierze.

    Wez se kodowanie ustaw.

    Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
    gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-11-18 10:13:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo
    > Wez se kodowanie ustaw.

    OE Powertool miał mi pomóc. Widocznie nie bardzo.
    Teraz działa OK?

    > Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
    > gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.

    Mówisz, że stosunków nie było?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 16. Data: 2011-11-18 10:16:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-18, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > OE Powertool miał mi pomóc. Widocznie nie bardzo.
    > Teraz działa OK?

    Teraz OK.

    > Mówisz, że stosunków nie było?

    A tego ja nie wiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-11-18 19:48:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ursynek" <u...@n...tam.nie.tu.pl> napisał w wiadomości
    news:ja50ea$tn9$1@speranza.aioe.org... W dniu 2011-11-18 07:44, Piotr
    Rezmer pisze:
    > Nawet Grzybol? Popsułeś mi światopogląd, nienawidzę Cię :)
    > Pozdrawiam
    > ursyn.

    Nie płacz. Ja codziennie gwałcę co się nawinie - facet, kura, pies, laska,
    bez znaczenia.
    Teraz lepiej?

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2011-11-18 22:08:10
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 18 listopada 2011, 11:04:22 UTC+1 użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > Bylem na dwoch preclowych imprach, watpie zeby ktokolwiek byl w stanie
    > gwalcic w takim stanie... No chyba, ze drzewo.
    Zapomniales dodac "w takim stanie w jakim ja bylem...". Niby mlodys a padasz jak
    kaczka juz przy 8-mym piwie... My hy hy.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 19. Data: 2011-11-19 00:26:36
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 321 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

    > Siemka
    > Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

    Buahahaha, obejrzeliśmy z kumplem przy piwku...

    ale błędów narobili przy montażu to głowa boli,
    pozamieniane sprzęty, R6 wygrywa z R1,

    a i tak szary zjadacz seriali będzie myślał, że to tak właśnie wygląda
    pieniądze do kasku itp...

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 20. Data: 2011-11-19 07:25:44
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-19 01:26, PawelK vel Pablo pisze:
> [...]
    > pozamieniane sprzęty, R6 wygrywa z R1,
    >
    > a i tak szary zjadacz seriali będzie myślał, że to tak właśnie wygląda

    A jak to wygląda naprawdę?