  • 11. Data: 2015-04-04 13:08:54
    Temat: Re: Oleje 'firmowe"
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 13:00, Budzik pisze:

    > Ale to chyba oczywiste ze opona czy hamulce są wazniejsza czescia samochodu
    > niż lakier czy powiedzmy klimatyzacja...

    Podałem to (ogumienie i hamulce) jako przykład - niestety
    trochę niefortunnie ukierunkowany na bezpieczeństwo- ale chodzi mi bardziej
    o samą zasadę, bo w przypadku oleju czy świec to ja nie widzę różnicy.
    A żarówki, pasek od alternatora, a pompa i sto innych części?

  • 12. Data: 2015-04-04 16:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > bardziej o samą zasadę, bo w przypadku oleju czy świec to ja nie widzę
    > różnicy. A żarówki, pasek od alternatora, a pompa i sto innych

    Juz ci mówię: swiecie - znajomy mechanik powiedział ze tylko ngk bo sa
    najtrwalsze.
    Bosche juz nie te co kiedys. A najgorsze co sie moze zdarzyc to jak ci sie
    sweica ukruszy a niektore sa tak badziewiaste ze od wejscia widac, ze
    bedzie z nimi cos nie tak.

    Olej - nie specjalnie wierze w róznice.

    Zarówki - bez znaczenia no chyba ze beda ci sie przepalały czesto to
    wiadomo, ze nie kupowac.

    Pasek od alternatora - bez znaczenia.

    pompa - czego? :)

  • 13. Data: 2015-04-04 17:11:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 16:00, Budzik pisze:

> [...]
    > najtrwalsze.
    > Olej - nie specjalnie wierze w róznice.
    > Zarówki - bez znaczenia no chyba ze beda ci sie przepalały czesto to

    Cóż, ja tam specjalnie się nie przejmuję - w większości
    decyduje za mnie mechanik. Ale jakieś tam różnice widzę.
    Kiedyś mechanik nalał mi zamiast tego co lali w ASO
    jakiś super szwajcarski olej i miałem wyraźnie na wskaźniku temperatury
    to widoczne przy tym samym sposobie użytkowania, kiedyś też inny
    głośniejszy tłumik.
    Ostatnio też wstawiłem na przód jakieś opony inne niż miałem-
    "Panie, nie różnią się niczym a tańsze" - ale są wyraźnie głośniejsze.
    Pewne rzeczy jednak mimo, że gorsze, to nie robią różnicy -
    przynajmniej w okresie naszego uzytkowania pojazdu :-)

  • 14. Data: 2015-04-04 17:14:17
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-04 17:11, cef wrote:
    (ciach)
    > Ostatnio też wstawiłem na przód jakieś opony inne niż miałem-
    > "Panie, nie różnią się niczym a tańsze" - ale są wyraźnie głośniejsze.
    zmień mechanika

  • 15. Data: 2015-04-04 17:37:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 17:14, megrims pisze:
    > On 2015-04-04 17:11, cef wrote:
    > (ciach)
    > zmień mechanika

    Bo proponuje tańsze? Ech, za bogaty jesteś... Ale większość liczy każdy
    grosz.

    --
    MN

  • 16. Data: 2015-04-04 18:31:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 17:37, Marcin N pisze:

    > Bo proponuje tańsze? Ech, za bogaty jesteś... Ale większość liczy każdy
    > grosz.

    Po pierwsze to nie mechanik, tylko gumiarz :-)
    A po drugie to nie do końca tak jest, że kupując taniej coś oszczędzasz.
    Mnie np nie stać kupować tanie rzeczy - przekonałem się o tym
    wielokrotnie, choć czasem się nie sprawdza.

  • 17. Data: 2015-04-04 18:59:13
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-04 17:37, Marcin N wrote:

    > Bo proponuje tańsze? Ech, za bogaty jesteś... Ale większość liczy każdy
    > grosz.

    Ja też liczę. Dla mnie jak ktoś mówi, że ma kupić tańsze
    opony, bo nie ma różnicy to przegięcie.

  • 18. Data: 2015-04-04 19:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Kiedyś mechanik nalał mi zamiast tego co lali w ASO
    > jakiś super szwajcarski olej i miałem wyraźnie na wskaźniku temperatury

    W jaki sposób widziałes to na wskazniku temperatury?

  • 19. Data: 2015-04-04 19:17:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-04-04 10:08, Trybun wrote:

    > Myślisz czy wiesz? I tak nawiasem - Rubin i inne tańsze tv w odróżnieniu
    > od Sony nie zostawiały śladu przebicia z wejścia/wyjścia złącza euro na
    > ekranie.

    za to Rubin zostawial nieraz ciekawe slady na scianie ;)
    i na suficie

    (a wlasciciel uszedl z pozaru z zyciem)

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2015-04-04 19:55:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-04 o 18:59, megrims pisze:

    > Ja też liczę. Dla mnie jak ktoś mówi, że ma kupić tańsze
    > opony, bo nie ma różnicy to przegięcie.

    Dla ciebie może i tak. Ale jak zastanowisz się ilu ludzi stać
    na samochody jakimi ty jeździsz to powinieneś zrozumieć że niektórzy
    wolą mniej wydać niż mieć lepszy czy cichszy produkt.
    A fachowiec i tak najpierw proponuje opony jakie ma na zbyciu
    a w drugiej kolejności jakie są w jego hurtowni. Więc do wszystkich
    propozycji trzeba podchodzić ostrożnie i z namysłem.