  • 11. Data: 2014-08-24 19:39:40
    Temat: Re: Olympus czy co innego
    Od: fifak <f...@o...pl>

    dzieki za info o takie właśnie chodziło, widać że siedzisz w temacie,
    pozostaje przepłacić i kupić białą wersję za 899zł :(

  • 12. Data: 2014-08-24 19:48:33
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-08-24 14:54, fifak wrote:
    > niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego, przecież sezon się skończył i powinny
    > być wyprzedaże...

    W Polsce już jest po wyprzedażach. Znajdziesz jeszcze trochę tych
    aparatów w USA i na aukcjach.

    Jeśli chodzi o Polskę, to w RTV Euro AGD mają kilka egzemplarzy
    powystawowych. Na wiele więcej bym nie liczył.

    Generalnie wyprzedaż XZ-2 trwała przez ostatni rok.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 13. Data: 2014-08-24 19:56:15
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-08-24 19:39, fifak wrote:
    > dzieki za info o takie właśnie chodziło, widać że siedzisz w temacie,
    > pozostaje przepłacić i kupić białą wersję za 899zł :(

    Pewien jesteś, że znajdziesz?
    Z dużych sieci (Euro, Saturn, MediaMarkt) zniknęły już nawet
    egzemplarze powystawowe.

    Białym kolorem się nie martw, bo ma więcej zalet niż wad.
    Ludzie mniej się stresują przed takim aparatem, łatwiej znaleźć
    w ciemności itp.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 14. Data: 2014-08-24 20:06:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Mnie specjalnie takie zabawki nie interesuja, ale widze, ze na ebay czarne i srebrne
    oraz na amazon sa oferowanw w duzych ilosciach. Cena ok 190 euro. Zamawiac i za 3
    dni masz w dumu. Jesli cos nie tak, odsylesz bez podania powodu.
    Jest ich jeszcze cala masa.