  • 21. Data: 2023-01-15 22:56:03
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 22:13:58 UTC+1 Marek napisał(a):
    > To zwróć mu uwagę, to się poprawi.

    No ale co on robi jak się poprawia?
    Przestaje zmyślać/losować i używa procesora/dysku?
    Czy to może sprawka tego Polaka? ;> A kto to?
    Może Ryszard Ohucki ("ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział")?

  • 22. Data: 2023-01-15 23:00:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    > Ale weź przetłumacz dobrze polski na angielski, alboodwrotnie,
    > te czasy itp. Albo język indian Navajo...

    Język Indian, nie pamiętam czy Navajo, na początku badań nad tłumaczeniem
    maszynowym był używany jako język pośredni. Czyli nie wprost z polsiego
    na angielski, ale zawsze na indiański lub z indiańskiego. Wybrany z tego
    względu, że regularny i dobrze opisuje logikę zdania.

    Jarek

    --
    "Koniom owsa, a żołnierzom wytłumaczyć."
    -- Wiaczesław Michaiłowicz Mołotow.

  • 23. Data: 2023-01-16 09:41:21
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 15/01/2023 12:52, Adam wrote:

    > Na chwilę obecną mało prawdopodobne.
    > To nie jest jakaś głupia wyszukiwarka typu google.
    >
    > Na pytanie:
    > "jak wygląda mokra wrona"
    >
    > otrzymałem odpowiedź:
    >
    > "Mokra wrona wygląda tak samo jak sucha wrona, z tą różnicą, że jest mokra.
    > Ma brązowe i czarne pióra i charakterystyczną, szpiczastą głowę. Może
    > wyglądać trochę smutnie lub zdezorientowanie, gdy jest mokra."
    >
    > Trzy osoby potwierdziło, że otrzymali tę samą odpowiedź.

    ja dostałem taką:

    Nie jestem pewny jak dokładnie wygląda mokra wrona, ponieważ ptaki te
    nie są specjalnie przystosowane do przebywania w mokrych warunkach.
    Jednak, jak każde inne zwierzę, jeśli jest mokra to wygląda na
    przemoczona i mniej okazała niż w suchych warunkach.

  • 24. Data: 2023-01-16 10:57:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 16 stycznia 2023 o 09:41:22 UTC+1 Cezar napisał(a):

> [...]
    > Jednak, jak każde inne zwierzę, jeśli jest mokra to wygląda na
    > przemoczona i mniej okazała niż w suchych warunkach.

    To głupek, "każde inne zwierzę", a o rybach słyszał, nie wspominając o waleniach?

  • 25. Data: 2023-01-16 11:19:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > To głupek, "każde inne zwierzę", a o rybach słyszał, nie wspominając
    > o waleniach?

    Waleń oglądany w morzu z pokładu statku nie wygląda tak okazale, jak
    nieszczęśnik wyrzucony na plażę i otoczony ludźmi przypominającmi
    krasnoludków.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2023-01-16 12:16:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2023 11:19:45 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Waleń oglądany w morzu z pokładu statku nie wygląda tak okazale, jak
    > nieszczęśnik wyrzucony na plażę i otoczony ludźmi przypominającmi
    > krasnoludków.

    W każdym razie wygląda na to, że AI się uczy.
    Na początku mojej zabawy pytałem m.in. czym się różni wiewiórka od faraona.
    Miałem na myśli egipskiego władcę.
    Dostałem wypracowanie o ssakach wiewiórkach oraz wypracowanie o egipskim
    władcy faraonie.
    Oraz podsumowanie, że faraon miał wyższy status społeczny, niż wiewiórka :)

    Teraz na takie pytanie dostaję odpowiedź dotyczącą wiewiórki oraz faraona -
    pająka.

    Wcześniej odpisałem AI, że błędnie podało dane. AI przeprosiłeo,
    potwierdziło swój błąd i podało dane prawidłowe.
    Teraz już od razu podaje prawidłowo.

    Nie weryfikowałem tego z innego miejsca, systemu i konta, bo na razie nie
    mam czasu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2023-01-16 14:18:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Jan 2023 13:52:32 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Albo język indian Navajo...

    Navajo nie testowałem, ale w shuahili też umie. Zauważyłem, że
    najwolniej idzie mu rozmowa w Gruzińskim, najwolniej generuje
    literki.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2023-01-16 14:26:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Jan 2023 13:56:03 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > No ale co on robi jak się poprawia?
    > Przestaje zmyślać/losować i używa procesora/dysku?

    Przeprasza za błąd i przyznaje rację jeśli jej się wytknie gdzie
    popełniła błąd.
    Wczoraj rozmawiałem z nią w temacie tej mokrej wrony wspominanej
    wyżej przez kogoś. Pomyliła przy określaniu wagi wrony z
    wroblowatymi.
    Zworoclem jej uwagę że wrona to nie wroblowate więc się poprawiła
    przeprosiła i już podała prawidłową wagę wron oraz że należy do
    krukowatych.
    Później z niej próbowałem wyciągnąć jak często się myli. Kluczyła bez
    konkretnej odpowiedzi. W końcu podszedlem ja z innej strony pytając
    skoro sama się uczy na błędach czego dziś się nauczyła. Nie chciała
    nic konkretnego podac ale w końcu przyciśnięta do ściany przyznała
    że dzis nauczyła się tego, że już na pewno nie pomyli wrony z
    wróblem.

    > Może Ryszard Ohucki ("ten człowiek w życiu słowa prawdy
    > nie powiedział")?

    Wojciech Zaręba.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2023-01-16 15:04:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Adam napisał(a) :

    > Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"
    >
    > Dawno się tak nie uśmiałem :D

    - Z czego zrobiony jest szezląg?
    - Szezląg zrobiony jest z liści i łodyg rośliny o nazwie szczaw.
    :-D

    Nie wiedział też co to jest zwis męski ozdobny. Uczy się jednak,
    skubany.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 30. Data: 2023-01-16 15:21:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zbyszek napisał:

    > - Z czego zrobiony jest szezląg?
    > - Szezląg zrobiony jest z liści i łodyg rośliny o nazwie szczaw.

    W kącie sztoi i sze boi -- co odpowie, gdy go spytać, co to takiego?

    --
    Jarek