  • 31. Data: 2010-07-22 21:10:08
    Temat: Re: Opinia o PDN z detektorem radarow
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-22 19:37, Waldek Godel wrote:

    > W przypadku prawa każde słowo ma znaczenie. Dokładnie takie, że jedno twoje
    > twierdzenie jest wierutną bzdurą, a drugie jest prawdziwe, mimo, że róznią
    > sie tylko - jak to twierdzisz - słówkami

    Juz nie udawaj ze nie wiesz o co chodzilo. Nie trzeba miec prawa jazdy
    zeby wiedziec ze gadanie przez komorke z lapy jest be a dozwolone jest
    kazde nie wymagajace trzymania, serio uwazasz ze takie podstawy trzeba
    przerabiac na grupie na temat motoryzacji? Cos mi sie zdaje ze po
    prostu skoro jakos do meritum sie juz potem nie odniosles ale wyraznie
    cos swierzbilo, to musiales sobie wyszukac teraz dziure w calym.

    --

    memento lorem ipsum

  • 32. Data: 2010-07-23 00:00:19
    Od: "TomekK" <s...@g...com>

    > A jak z legalnością takiego rozwiązania?
    > Czy faktycznie jest różnica pomiędzy antyradarem a detektorem?
    > Bo z tego co pamiętam to nie wolno przewozić antyradaru w stanie gotowym
    > do użycia. Czyli jeżeli detektor się łapie pod definicje antyradaru to
    > ciężko się będzie wytłumaczyć z jego obecności na szybie...

    Ustawa mówi o zakazie wyposażania pojazdu w urządzenie informujące o
    działaniu
    sprzętu kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu
    drogowego
    lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe takiego
    urządzenia w stanie
    wskazującym na gotowość jego użycia, wiec nie ma żadnej różnicy pomiędzy
    antyradarem
    a detektorem, jakkolwiek inaczej by to się jeszcze nie nazywało jeżeli tylko
    słyży do
    wykrywania lub zakłucania radaru.

  • 33. Data: 2010-07-23 13:32:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomekK" <s...@g...com> napisał w
> [...]
    > wskazującym na gotowość jego użycia, wiec nie ma żadnej różnicy
    > pomiędzy antyradarem a detektorem, jakkolwiek inaczej by to się

    Panowie - ale piszcie na zaklocacz zaklocacz, bo w powszechnej
    swiadomosci "antyradar" to wlasnie detektor.

    > słyży do wykrywania lub zakłucania radaru.

    Tylko jak to Waldek napisal - pod wiecej paragrafow sie podpada. Bo
    to jednak nadawanie.

    Co ciekawe - w innych krajach moze detektor radaru byc zakazany, a
    zaklocacz laserowego miernika nie - no bo swiecic kazdy moze :-)
    Byleby tylko zaklocal a nie informowal :-)

    J.

  • 34. Data: 2010-07-23 13:47:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    > Ze wyglada to na zlepek jakiegos chinskiego badziewia, ktore
    > z pewnoscia nie reprezentuje nic ciekawego w czesci bedacej
    > detektorem (
    > bo tutaj zasady sa proste, liczy sie generalnie kilka firm -
    > Valentine1,
    > Beltronics, Escort, Whistler, a ta nie nalezy nawet do tych
    > najmniej
    > znanych czy w ogole reprezentowanych w tym swiatku).

    Trudno ocenic co ten detektor warty - moze wlasnie doszla kolejna.

    > A w czesci GPS tez raczej wyglada na parcha,

    Nie wiem po czym oceniasz.

    > nie wspominajac o praktycznym braku
    > mapy (bo z opisu wynika ze pewnie w komplecie jest cos do jazdy
    > po jakiejs kantonskiej prowincji), wiec musisz dokupic jeszcze
    > mape

    Mniej wiecej tak to zrozumialem.

    > A taki zestaw wywalony na szybe z
    > pewnoscia wzbudzi zywe emocje niebieskich ludkow ;)

    A wlasnie niekoniecznie - pierwsze skojarzenie bedzie - nawigacje
    ma, reszta troche zasloniete przed wzrokiem. Kable sie nie
    majtaja - tzn tylko 1 majta.
    Jeszcze jakby zamazac napis "laser" i napisac "antena"

    > 899,- za cos takiego to jest smiech a wrecz skandal ;).

    Trudno powiedziec - nawigacje sa od 200 do 1500zl, detektory tez ..
    wiec srednia cena ?

    > Mozna ta kase wydac bez porownania lepiej.

    Na pewno warto sprawdzic.

    J.

  • 35. Data: 2010-07-25 11:04:44
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.07.2010 TomekK <s...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > antyradarem
    > a detektorem, jakkolwiek inaczej by to się jeszcze nie nazywało jeżeli tylko

    Czy jako licencjonowany radioamator mogę używać i przewozić mikrofalowy
    odbiornik radiowy? ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 36. Data: 2010-07-25 11:22:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 25 Jul 2010 09:04:44 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:
    >Czy jako licencjonowany radioamator mogę używać i przewozić mikrofalowy
    >odbiornik radiowy? ;)

    Mozesz, pod warunkiem ze nie wykrywa on lub nie zakloca policyjnej
    aparatury :-)

    J.