  • 11. Data: 2009-04-07 15:53:32
    Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    > touchpad. Zadzwonił do serwisu. Za dwa dni przyjechał do niego gościu z
    > ups odebrał lapcia i włozył do specjalnej wstrząsoodpornej skrzyneczki.
    > Po około 3 tygodniach dostał z powrotem od kuriera praktycznie nowego
    > kompa. Wymieniono na nowe: klawiaturę, touchpada i płytę główną. Także

    Pewnie jeszcze nowe a nie posterwisowe, Sony wlasnie zlecilo fabryce w
    Chinach wyprodukowanie tych czesci skoro trwalo to 3 tygodnie ;)

    --
    pozdr

  • 12. Data: 2009-04-07 18:10:28
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie
    > chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu
    > laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany
    > jakie podali to mogly zabic.

    z ciekawosci kiedy to bylo ?
    bo ja tez mialem przejscia z Sony Vaio(tez ze stanow bo 2-3 lata temu to
    bylo nie osiagalne w polscie).
    pomijam juz fakt ze na kilka sztuk posypala sie kazda(jak Acer :) to jeszcze
    Sony Polska wtedy nie przyznawala sie wogole do marki Vaio. na infolini
    wprost koles mowil ze niema czegos takiego w polsce wiec nie udzieli mi
    zadnych informacji !
    za ktoryms telefonem w koncu przyznal sie kotrys ze najblizszy serwis to w
    austri jest i ze mozna probowac tam odeslac(na wlasna reke) i moze odplatnie
    naprawia.

    to byla sytuacja jak jeszcze Sony Polska nie przyznawalo sie do Vaio wiec
    napewno sie wiele zmienilo.
    pytanie o ile jest lepiej :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 13. Data: 2009-04-07 18:13:54
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Naprawy odplatne, tez polegajace na wymianie na inne
    > uzywane/naprawiane, robia z wielkiej łaski dając ceny zaporowe. Slynne
    > byly "naprawy" drukarek atramentowych w cenie 150% nowej drukarki.

    pytanie jakiej drukarki :)
    seria SOHO ? zapewne tak, wiec nie ma sie co dziwic.
    swego czasu HP mialo problem w jednej seri z urywajacymi sie karetkami, sam
    naprawilem znajomym kilkanascie sztuk i byla to typowa usterka tego modelu.
    kiedys zadzwonilem do HP z ciekawosci i dowiedzialem sie ze do tego modelu
    niema(niebylo i nie bedzie) czesci zamiennych :) jest to drukarka w cenie
    kompletu tuszy wiec nie oplaca im sie utrzymywac dla tego serwisu i na
    gwarancji wymieniaja na nowa a po gwarancji poprostu mozesz ja wyrzucic i
    tyle.

    do wyzszych modeli oczywiscie problem z serwisem nie istnieje i za jakas tam
    czesc wartosci mozna zrobic caly przeglad korzystajac z maintenance kit po
    4-5 latach i pewnie wiecej :)
    trzeba brac poprawke ze tanie linie sa raczej kiepsko wspierane szczegolnie
    po okresie gwarancyjnym

    --
    pzdr
    piotrek

  • 14. Data: 2009-04-08 08:59:28
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:10:28 +0200, Piotrek napisał(a):

    > z ciekawosci kiedy to bylo ?

    Miesiac temu.

    --
    Mark

  • 15. Data: 2009-04-08 09:05:09
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    G Nowak pisze:
    > Pewnie jeszcze nowe a nie posterwisowe, Sony wlasnie zlecilo fabryce w
    > Chinach wyprodukowanie tych czesci skoro trwalo to 3 tygodnie ;)

    Serwisowany był w Niemczech

  • 16. Data: 2009-04-08 10:34:18
    Od: "DD" <d...@p...wp.pl>

    miałem do czynienia z kilkoma serwisami:

    - serwisem Sony: naprawa gwarancyjna Sony Vaio w ramach wezwania do wymiany
    przegrzewającej się baterii w Sony Vaio.
    musze powiedzieć ze poszło bardzo gładko: zgłoszenie w serwisie,
    przyjazd kuriera z pudełkiem, po kilku dniach odbiór gotowego notka z
    gratisem za niedogodności. git malina.
    - serwis Sony autoryzowany na warszawskiej Pradze (firma jakastam)
    projektora Sony: nieufność i podejrzliwośćw stosunku do klienta, diagnostyka
    150 zł netto, diagnoza: plyta głowna za 4 tyś zł. - podziękowałem. ehh.
    - drukarka HP Office Jet pogwarancyjna naprawa: zgłoszenie, przyjazd
    serwisanta i wymiana drukarki na inną - reklamacja, przyjazd serwisanta i
    wymiana na kolejną (miały chyba lekkie wady fabryczne te drukarki), działa
    już pare miesięcy. git malina.
    - monitor HP 22 " nowy - burczenie zasilania, zgłosiłem wadę i na drugi
    dzień przyjechał kurier z nowym sprzętem, wadliwy odesłałem do HP na ich
    koszt (zgodnie z zalecieniami HP)

    czyli raczej dobre doświadczenia

  • 17. Data: 2009-04-08 19:12:14
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Miesiac temu.

    to nie serwisuja tego w polsce?
    dziwne ....

    --
    pzdr
    piotrek

  • 18. Data: 2009-04-09 07:30:54
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:12:14 +0200, Piotrek napisał(a):

    > to nie serwisuja tego w polsce?
    > dziwne ....

    Nie, nie serwisuja tego w Polsce.
    W Europie tez niechetnie i pewnei dlatego te zaporowe ceny - bo to model
    *amerykanski*
    Mozesz zapomniec o naprawie pogwarancyjnej Sony Vaio model amerykanski, w
    autoryzowanym serwisie Sony w Polsce. O naprawie gwarancyjnej zreszta tez,
    bo nie ma czegos takiego - gwarancja amerykanska nie obejmuje europy.

    --
    Mark

  • 19. Data: 2009-04-09 07:39:44
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > zatrzask to nie zawias :)
    > szczerze nie pamietam jakie sa zawiasy w seri R moga byc nie jakies super
    > wytrzymale bo jednak seria R to niskobudzetowa seria i z super jakosci nie
    > slynie.
    > co do zatrzasku to rowniez nie pamietam ale nie sadze zeby ich konstrukcja
    > znaczaco sie roznila od tych spotykanych w innych seriach wiec tutaj by
    > sie chyba trzeba bylo postarac o zlamanie zatrzasku :)

    Ja pamietam bo bo miałem ich kilka i siedze przed takim wlasnie, zaden nie
    sprawiał kłopotu - najstabilniejsze maszyny na jakich pracowałem - bo na to
    jakoś tu nikt nie zwraca uwagi a zawiasy ma solidne jak seria T