  • 1. Data: 2009-04-05 21:39:34
    Temat: Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Odtwarzacz płyt kompaktowych w mini wieży zaczął mi dzisiaj szwankować.
    Przy odtwarzaniu mp3 a nawet nie mp3 co jakiś czas zatrzymuje się na
    chwilę albo przeskakuje na koniec płyty, tzn na koniec ostatniej piosenki.
    Wyczyścilam soczewkę wacikeim ze spirytusem, czyściej gra, ale w sumie
    jest tak jak było. Gwarancja mi się skończyla pół roku temu. Jest jakiś
    sposób domowy na to uszkodzenie?

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-04-05 22:19:01
    Temat: Re: Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "animka"
> [...]
    > Wyczyścilam soczewkę wacikeim ze spirytusem, czyściej gra, ale w sumie
    > jest tak jak było. Gwarancja mi się skończyla pół roku temu. Jest jakiś

    Wlać resztę spirytusu w siebie - sprawdzone - jeszcze czyściej gra :))

    --
    LeP

  • 3. Data: 2009-04-05 22:23:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    LeP pisze:
    > Użytkownik "animka"
    >
    > Wlać resztę spirytusu w siebie - sprawdzone - jeszcze czyściej gra :))

    Mogę wlać w ciebie, tylko jak?
    Jak nie umiesz poradzić to się nie odzywaj, ok?

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-04-05 22:55:08
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "animka"
    >Wyczyścilam soczewkę wacikeim ze spirytusem, czyściej gra,

    Znaczy, basy są bardziej aksamitne, czy co?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft Office 2000: Pośpiech zostawiasz
    \ K...@e...eu.org / innym

  • 5. Data: 2009-04-05 23:12:39
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "animka"

    > Mogę wlać w ciebie, tylko jak?

    Analogicznie. Możesz pocierać moją soczewkę za pomocą wacika;)

    > Jak nie umiesz poradzić to się nie odzywaj, ok?

    Nie gniewaj się, ale jak zadajesz niemądre pytania to dostajesz niemądre
    odpowiedzi, ok?

    --
    LeP

  • 6. Data: 2009-04-05 23:16:49
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk"
    "animka"

    > Znaczy, basy są bardziej aksamitne, czy co?

    Znaczy, że na soczewce odtwarzacza nie zbiera się już tyle kurzu z rowka
    płyty:)

    --
    LeP

  • 7. Data: 2009-04-05 23:22:51
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak jak było. Gwarancja mi się skończyla pół roku temu. Jest jakiś sposób

    gwarantowany sposob:
    jezeli mieszkasz na drugim pietrze (lub wyzej) to wystaw za okno, tak zeby
    nie zatrzymalo sie na parapecie - przestanie przeskakiwac na 100%

    a tak powaznie - poza przedmuchaniem calosci i przetarciem soczewki raczej
    nic nie zrobisz, ew zobacz czy w mechanizm pozycjonujacy soczewke (w
    poziomie) nic (nitki wlos) sie nie dostalo - zostaje tylko serwis

    co do czystszego grania - jezeli nie mowisz o trzaskach to efekt placebo

    i na zakonczenie - wiem ze kreatywna jestes, ale jaki to ma zwiazek ze
    sprzetem pc?

  • 8. Data: 2009-04-05 23:52:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    tg pisze:
> [...]
    > nic nie zrobisz, ew zobacz czy w mechanizm pozycjonujacy soczewke (w
    > poziomie) nic (nitki wlos) sie nie dostalo - zostaje tylko serwis

    Przetarłam soczewkę i to kółko na podnoszonym wieku. To jest jakieś
    ruchone i bardzo delikatne.
    Płyty czyste, mam je w takim futerale\albumie zamykanym na suwak. Jeszcze
    wczoraj pięknie graly.
    Od dzisiaj co jakie czas słyszę takie drapniecie po płycie. Czasami płyta
    się zatrzymuje na chwile, czasami przeskakuje na koniec.
    Tu napisałam, bo tylko fo tej grupy mam zaufanie, wiem, że tu sa wspaniali
    fachowcy i liczę na pomoc.
    Nie chcę odwozić wieży do serwisu, bo po pierwsze nie mogłabym długo żyć
    bez niej , nie chcę wywalać pieniedzy na fachowca, który dopisze do
    robocizny co tylko się da, żebym wywaliła dla niego swoje ostatnie pieniądze.

    > co do czystszego grania - jezeli nie mowisz o trzaskach to efekt placebo

    Trzesków nie ma, tylko czasami takie przejechanie jakby igłą.

    > i na zakonczenie - wiem ze kreatywna jestes, ale jaki to ma zwiazek ze
    > sprzetem pc?

    Jak już napisałam płytki cd-rom tutaj są omawiane jak i nagrywanie mp3 i
    czyszczenie soczewek itp. Co to za różnica czy w nagrywarce w komputerze
    czy w mini wieży, przecież to ten sam problem

    animka

  • 9. Data: 2009-04-05 23:54:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    LeP pisze:
    > Użytkownik "animka"

    > Analogicznie. Możesz pocierać moją soczewkę za pomocą wacika;)

    Ale czystym 100% spirytusem. Oczną czy dupną: ;-)

    > Nie gniewaj się, ale jak zadajesz niemądre pytania to dostajesz niemądre
    > odpowiedzi, ok?

    Oby Tobie nic się nie zepsuło i żebyś potem nie zadawał niemądrych pytań.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-04-06 05:26:20
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Soczewki lasera nie czyści się spirytusem, gdyś jest ona plastikowa a
    spirytus matowi plastiki. :-)
    Ja do tego używam albo sprężonego powietrza, albo lepiej izopropanolu.