  • 1. Data: 2009-04-05 18:36:20
    Temat: wymiana procka
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy po wymianie procka z semprona na phenoma trzeba
    przeinstalować windows xp+sp2? bo odpaliłem stary system na
    nowym procku, ale strasznie muli, przy przesuwaniu okna tak
    wolno przesuwa, że widać jak rysuje okna...

  • 2. Data: 2009-04-05 18:57:57
    Temat: Re: wymiana procka
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > czy po wymianie procka z semprona na phenoma trzeba przeinstalować
    > windows xp+sp2? bo odpaliłem stary system na nowym procku, ale strasznie
    > muli, przy przesuwaniu okna tak wolno przesuwa, że widać jak rysuje okna...

    Oczywiście że nie trzeba - to nie płyta główna. Co najwyżej możesz
    zainstalować od nowa sterownik CPU od producenta, ale to raczej bajery
    typu PowerNow!/ ISS itp.
    To wolne przesuwanie okien itp. wskazuje raczej na problemy z
    akceleracją grafiki i sterownikiem do niej.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938

  • 3. Data: 2009-04-06 17:59:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > muli, przy przesuwaniu okna tak wolno przesuwa, że widać jak rysuje okna...

    Zobacz czy CI sie dyski nie przestawily na PIO.

  • 4. Data: 2009-04-09 17:02:47
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    chłopaki pomocy! zainstalowałem windowsa od początku i do
    momentu zainstalowania sterowników chodził szybko - po
    zainstalowaniu sterowników do płyty wszystko zmuliło... czy
    możecie podpowiedzieć mi jakie sterowniki powinienem
    zainstalować? moja płyta to ASrock AM2NF3-VSTA na nForce3 250...
    próbowałem ściągać sterowniki z nVidii, ale nie mogłem znaleść
    odpowiedniego więc sciągnąłem do serii 3000 - efekt był taki, że
    po zainstalowaniu system się wywalił...
    podpowiedzcie jakie stery zainstalować?