  • 11. Data: 2011-04-14 12:21:53
    Temat: Re: Opis na obudowę przypominający klawiaturę foliową
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Czy ktoś może ma pomysł jak wykonać amatorsko coś takiego:
    >
    > http://tinyurl.com/6erg2gy
    Poszukaj folii z PP przeznaczonej do drukarek atramentowych. Kiedyś
    jakaś firma je oferowała.
    Zapytaj się np. w http://www.foliepoliweglanowe.eu/page8.html
    Alternatywna metoda to sitodruk.

    Paweł

  • 12. Data: 2011-04-14 13:55:48
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 13.04.2011 22:36, schrieb Robbo:

    > A mógłbyś pokazać jakieś fotografie, gdyż chciałbym zobaczyć, jak to
    > wygląda i ewentualnie zmienić technologię na Twoją? ;)

    napisz na waldemar kropka krzok maupa charite kropka de to ci wyślę
    fotkę, tu się nie da wkleić. Zrobiłem komórką, więc jakość średnia.

    Waldek

  • 13. Data: 2011-04-14 14:01:44
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 13.04.2011 22:36, schrieb Sebastian Biały:

    > Trzyma się toner tego? Fakt że to metal w ogóle pozwala na skuteczne
    > drukowanie laserem? Pare lat temu drukowałem na czymś takim i toner dalo
    > radę zdrapać palcem.

    Trzyma się, ale trzeba nakazać drukowanie na folii, wtedy drukarka
    podkręca temperaturę.

    > Hmmm w HP LJ 2100 chyba nie ma możliwości zrobić tego z poziomu
    > ustawień, pewnie trzeba do tego workaround w postaci śrubokręta :/.

    Nie wiem. Mam tu HP LJ3050 czy jakoś tak (taki kombajn z faksem) i ten
    to ma.

    > No ale co z przezroczystymi dziurami ? Chciałbym żeby przednia ścianka
    > była idealnie gładka, pod nia będzie wyświetlacz.

    Niestety dziurek przezroczystych nie ma. Drukowałem też na folii
    przezroczystej, ale ona z biegiem czasu się strasznie syfi i wygląda do
    dupy. Na tej folii metalowej trzyma dobrze i wygląda jak nowe po 4
    latach na płycie czołowej. Używałem też do opisu urządzeń wysyłanych na
    ISS, gdzieś jeszcze mam naklejkę wysłaną 10 lat temu i też wygląda ok,
    ale nie była tak macana, jak te na płycie czołowej.

    Waldek

  • 14. Data: 2011-04-14 15:59:11
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Poszukaj folii z PP

    Oczywiście chodziło mi o folię poliwęglanu.

    Paweł

  • 15. Data: 2011-04-14 20:08:39
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Drukuję, wycinam otwory np. pod wyświetlacz i laminuję na najzwyklejszej
    > laminarce do dokumentów. Wyświetlacz jest więc zabezpieczony podwójną
    > sklejoną folią.
    > Docinam ostatecznie krawędzie do kształtu obudowy i naklejam klejem do rur
    > PCV na cieniutkiej warstwie.

    robię dokładnie tak samo - drukuje na srebrnej folii do laserówek bez
    kleju - na folii nie na papierze udającym srebrny, jak potrzebuje "okienko"
    to wycinam je w folii skalpelem przed zalaminowaniem, do lamonowania uzywam
    folii z klejem - nie potrzeba potem kombinowac z jakimś klejem.

    > Pod przyciski nie robię dziur w tej naklejce. Umieszczam je tuż pod nią
    > tyle że w obudowie trzeba otwór tak z 8mm zrobić aby było ugięcie pod
    > palcem. Wyglądają i działają niemal jak membranowe.

    dokładnie tak - czasami otwór fi 10mm daję.

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 16. Data: 2011-04-15 07:04:02
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    >do lamonowania uzywam folii z klejem - nie potrzeba potem kombinowac z
    >jakimś klejem.

    A nie wiedziałem że jest taka od razu z klejem.
    Dobrze wiedzieć, właśnie kończę pewne urządzonko to zrobię tak jak piszesz.

    Marek

  • 17. Data: 2011-04-15 08:18:31
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > to wycinam je w folii skalpelem przed zalaminowaniem, do lamonowania
    > uzywam folii z klejem - nie potrzeba potem kombinowac z jakimś klejem.

    Nigdy nic nie laminowałem więc może głupie pytanie.
    Ten klej się do jakichś wałków w czasie laminowania nie klei ?
    P.G.

  • 18. Data: 2011-04-15 08:41:15
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.04.2011 10:18, Piotr Gałka pisze:
    > Nigdy nic nie laminowałem więc może głupie pytanie.
    > Ten klej się do jakichś wałków w czasie laminowania nie klei ?
    > P.G.
    Klej jest z jednej strony.

    Michoo

  • 19. Data: 2011-04-15 09:19:49
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Klej jest z jednej strony.

    Nie to że z jednej strony jest ale to że jest zabezpieczony takim śliskim
    papierem jak w naklejkach.

    Marek

  • 20. Data: 2011-04-15 09:43:15
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Klej jest z jednej strony.

    Tak jakoś zakładałem, że laminator grzeje z dwu stron.
    P.G.