  • 21. Data: 2011-04-15 09:47:41
    Temat: Re: Opis na obudowę przypominający klawiaturę foliową
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.04.2011 11:43, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak jakoś zakładałem, że laminator grzeje z dwu stron.
    Grzeje, ale masz połączenie:
    a) folia z nadrukiem <klej> folia do laminowania
    b) folia do laminowania <klej> folia z nadrukiem <klej> folia do laminowania

    Tak czy tak klej jest tylko od środka.

    Michoo

  • 22. Data: 2011-04-15 11:08:36
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

> [...]
    > a) folia z nadrukiem <klej> folia do laminowania
    > b) folia do laminowania <klej> folia z nadrukiem <klej> folia do

    Nie chcę być upierdliwy ale znowu pytania rozmywaja się z odpowiedziami.
    Piotr Gałka miał chyba o co innego obawy, o inny klej.
    Więc punkt b wygląda tak:
    Klej, folia do laminowania, klej folia z nadrukiem klej, folia do
    laminowania.

    Podobno jest folia do laminowania z obustronnie naniesionym klejem po to aby
    nie trzeba było tak jak ja robię smarować klejem do PCV całą kanapkę w celu
    przyklejeniu na urządzeniu. (Taką metodę podpowiedział kolega Zbisa)
    O ten pierwszy z lewej wymieniony klej Piotr Gałka się obawia że się
    poprzykleja. Myślę że jeżeli faktycznie jest taka folia to pewnie ten klej
    jest zabezpieczony śliskim papierem takim jak naklejkach zabezpiecza się ich
    spód. Ten papier zabezpiecza wałki przed zaklajstrowaniem a odrywamy go po
    zalaminowaniu przed przyklejeniem kanapki na front panel urzadzenia.

    Marek

  • 23. Data: 2011-04-15 12:14:56
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4da7ff58$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy nic nie laminowałem więc może głupie pytanie.
    > Ten klej się do jakichś wałków w czasie laminowania nie klei ?

    nie - nie klei się, bo tam taki papierek jeszcze jest - przepuszczam kilka
    razy laminat z folia wewnątrz - po wycieciu kształtu (metalowa linijka i
    "łamany" nozyk) przepuszczam przez laminator ponownie, aby o krawedzie
    "zadbać"

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 24. Data: 2011-04-15 12:16:39
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > go po zalaminowaniu przed przyklejeniem kanapki na front panel urzadzenia.

    dokładnie tak, jak napisałeś...

  • 25. Data: 2011-04-15 12:23:29
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    ponieważ nie wszyscy wierzą w istnienie folii do laminowania z klejem:
    http://ebiurowe.pl/folie-do-laminowania-samoprzylepn
    e-c-26_29.html
    te, które uzywam kupuje dosłownie "w sklepie za rogiem" - powinny być w
    kazdym deczko lepiej zaopatrzonym sklepie z materiałami biurowymi

  • 26. Data: 2011-04-15 12:51:02
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > a) folia z nadrukiem <klej> folia do laminowania
    > b) folia do laminowania <klej> folia z nadrukiem <klej> folia do

    Nie wiedziałem, że przy normalnym laminowaniu jest klej - myślałem, że
    odpowiednio nagrzana folia się częściowo rozpuszcza i skleja. Dlatego
    myślałem, że jak pytam o klej to jednoznacznie o ten który ma potem służyć
    do przyklejenia tego do obudowy.
    P.G.

  • 27. Data: 2011-04-15 13:08:55
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.04.2011 14:51, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > odpowiednio nagrzana folia się częściowo rozpuszcza i skleja. Dlatego
    > myślałem, że jak pytam o klej to jednoznacznie o ten który ma potem
    A do mnie nie dotarło, że chodzi o ten klej do klejenia do obudowy ;)

    A klej nie jest we wszystkich - zaleta jest wtedy taka, że można to co
    było zafoliowane wyjąć ze środka, wada jest taka, że przy zginaniu folia
    z czasem odchodzi od papieru i tak sobie wygląda.

    Michoo

  • 28. Data: 2011-04-17 21:51:03
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-04-15 14:23, zbisa pisze:
> [...]
    > te, które uzywam kupuje dosłownie "w sklepie za rogiem" - powinny być w
    > kazdym deczko lepiej zaopatrzonym sklepie z materiałami biurowymi

    a gdzie dokładnie ten róg jest?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 29. Data: 2011-04-26 17:44:43
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości
    e-c-26_29.html

    > a gdzie dokładnie ten róg jest?

    we Wrocławiu - na Piastowskiej - obok salonu Skody... :-)))

  • 30. Data: 2011-04-26 18:36:15
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-04-26 19:44, zbisa pisze:

    > we Wrocławiu - na Piastowskiej - obok salonu Skody... :-)))

    dla mnie to w zasadzie też za rogiem - koniec Skłodowskiej, ten przy
    moście Żwierzynieckim.
    Muszę sprawdzić :-)
    XX - latka?

    --