  • 11. Data: 2009-03-22 18:50:26
    Temat: Re: Opłacalność przejścia na Play Fresh
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "jazdzig" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:49c68042$1@news.home.net.pl...
    > wiatrak wrote:

    > Pułapka tkwi w tym, że połączenie dające dodatkowe minuty musi być w sieci
    > P4, a ta sieć nie ma jeszcze pełnego pokrycia i o ile się orientuję, w
    > dużej części korzysta ze stacji bazowych Plusa.
    >
    > --
    > jazdzig
    > (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

    Powiem wprost. Pierdolisz bzdury. I to Ty jestś "pułapka". Coś czytałeś, cos
    słyszałeś....... Doczytaj trochę.

    wiatrak

  • 12. Data: 2009-03-22 19:23:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    > --
    > jazdzig
    > (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)
    Korzystam juz z play fresh na drugim telefonie. Jestem w moim miejscu
    zamieszkania cały czas w zasięgu Plusa , a nie Playa (widac to na
    wyświetlaczu telefonu) Dodatkowe minuty mam cały czas, bez względu na to w
    zasięgu jakich nadajników jest prowadzona rozmowa. Zapis w regulaminie jest
    na pewno nieforunny, ale "W sieci Play", oznacza zarówno w obrębie
    nadajników playa jak i krajDziała.owego partnera roamingowego (Plus).
    Sprawdzone w w praktyce.
    http://media2.pl/telekomunikacja/48327-dodatkowe-pak
    iety-w-play-fresh.html

    wiatrak

  • 13. Data: 2009-03-22 19:36:21
    Od: W <a...@o...pl>

    jazdzig wystukał, co następuje:

    > Pułapka tkwi w tym, że połączenie dające dodatkowe minuty musi być w
    > sieci P4, a ta sieć nie ma jeszcze pełnego pokrycia i o ile się
    > orientuję, w dużej części korzysta ze stacji bazowych Plusa.

    OH RILI?

    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/zbie
    raj-minuty-w-play-
    fresh/index.html

    W ramach usługi ,,Zbieraj minuty w Play Fresh" za każde 2 minuty odebranego
    połączenia spoza sieci Play, otrzymujesz 1 minutę na rozmowy do wszystkich
    krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych.

    Jak już coś mówisz, to sprawdź to, albo zaznacz, że nie jesteś pewny...