  • 141. Data: 2014-01-12 17:43:39
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2B2E632DDAAbudzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Bardzo różnie.
    > Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny
    > poczty,

    Ile?
    Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
    Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
    Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.

  • 142. Data: 2014-01-12 17:44:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:9fp4d9p21mt8b9bofvaas9005ptflglemc@4ax.
    com...

    > Za listy płacę 7 zł.

    No właśnie.
    A na poczcie kosztuje od 3,7.
    I dochodzi pod dom, a nie tylko do tego samego miasta.

  • 143. Data: 2014-01-12 19:53:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
    > Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.

    Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.
    Allegro niby z tym walczy.

    Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
    kolejce tez kosztuje, wiec sie nie dziwie ze wysylka jest dodatkowo
    platna. Limit wagi jest i niedostarczenia sie zdarzaja.

    Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

    J.

  • 144. Data: 2014-01-12 20:24:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 12 Jan 2014 11:56:11 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >I teraz nie wiem czy żartujesz, czy mowisz na serio...

    Serio. RoMan wyjaśnił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 145. Data: 2014-01-12 20:40:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 19:53:15 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

    jesli chodzi o małe rzeczy, które mieszczą się w liście to tak. Przy
    małych paczkach już niekoniecznie a przy dużych poczta w ogóel odpada

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2014-01-12 20:47:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-01-12 19:53, J.F. pisze:

    > Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
    > kolejce tez kosztuje, wiec sie nie dziwie ze wysylka jest dodatkowo
    > platna.

    Dokładnie - oprócz samej usługi świadczonej przez operatora pocztowego
    jest jeszcze wszystko to, co "wcześniej" - opakowanie, zaadresowanie,
    wysłanie. Anglicy to określają sprytnie "postage & packing".

    > Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

    Zależy co - kuriera po Polsce masz za 15-16 PLN. Paczka Pocztą Polską
    2-5 kg to 13 PLN , 5-10 kg już 18 PLN.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 147. Data: 2014-01-12 21:45:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.

    Dokładnie.

    > Allegro niby z tym walczy.

    Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.

    > Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
    > kolejce tez kosztuje,

    Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność.
    Więc niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.

  • 148. Data: 2014-01-12 22:12:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 20:47:32 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Zależy co - kuriera po Polsce masz za 15-16 PLN. Paczka Pocztą Polską
    > 2-5 kg to 13 PLN , 5-10 kg już 18 PLN.

    Ale to chyba hurtem.
    Ostatnio chcialem paczke wyslac ... kurier dwa razy drozej, alkoholu
    nie wolno, baterii nie wolno, paczke im przyniesc otwarta, oni
    sprawdza i zakleja ... a niech sp* ..

    J.

  • 149. Data: 2014-01-12 23:02:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > grup dyskusyjnych:21mjuz760jsg.a909k2pcjoj6$....@4...n
    et...

    > Dokładnie.

    > Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.

    od razu nie ich zmuszą do oddania towaru za darmo.

    > Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność. Więc niech sobie
    > je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.

    ROTFL. Dziecko wyobraża sobie prowadzenie działalności

  • 150. Data: 2014-01-13 00:33:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność.
    > Więc niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.

    Dlaczego, ja lubie kupic kilka rzeczy i zaplacic za jedna przesylke,
    albo sprawdzic odbior osobisty.

    J.