  • 1. Data: 2010-03-16 17:45:04
    Temat: Opony DIPLOMAT zna ktoś ?
    Od: nocai <n...@i...pl>

    Teściowi wcisnęli w jakimś serwisie oponiarskim mówiąc, że to
    Goodyear. Zna ktoś te opony? Czy są coś warte, czy jechać do nich z
    ryjem żeby zabierali?
    Tak to wygląda http://www.opona.pl/opony,diplomat,HDOL16020555VDIH0

  • 2. Data: 2010-03-16 19:16:08
    Temat: Re: Opony DIPLOMAT zna ktoś ?
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 16 Mar, 17:45, nocai <n...@i...pl> wrote:
    > Teściowi wcisnęli w jakimś serwisie oponiarskim mówiąc, że to
    > Goodyear. Zna ktoś te opony? Czy są coś warte, czy jechać do nich z
> [...]

    Opony Diplomat - (prywatna marka jednego z największych dystrybutorów
    opon na polskim rynku ,produkowane w fabryce w Dębicy, grupa
    Goodyeara)

    Segment rynkowy : Tani (Budżet)

    A tak na przyszłość http://lmgtfy.com/?q=opony+diplomat

  • 3. Data: 2010-03-16 19:25:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    nocai pisze:
    > Teściowi wcisnęli w jakimś serwisie oponiarskim mówiąc, że to
    > Goodyear. Zna ktoś te opony? Czy są coś warte, czy jechać do nich z
> [...]

    Goodyear to to nie jest na pewno. :)

    Jako że google nie wiedzą nic na temat opon marki "Diplomat", ani strony
    producenta, ani nic. Zagraniczne sklepy z oponami też nic takiego nie mają.
    Pojawiło się to chyba tylko w Polskich sklepach nagle i bez zapowiedzi.

    Ja bym takich eksperymentów na koła nie zakładał - albo ktoś się dopiero
    uczy robić opony, albo to w ogóle jakiś odrzut z nie wiadomo jakiej
    produkcji omarkowany jakimś "diplomatem".

  • 4. Data: 2010-03-16 21:10:12
    Od: nocai <n...@i...pl>

    On 16 Mar, 19:16, Hautameki <h...@g...com> wrote:

    > Opony Diplomat - (prywatna marka jednego z największych dystrybutorów
    > opon na polskim rynku ,produkowane w fabryce w Dębicy, grupa
> [...]

    Tyle to wyczytałem, a tak na marginesie to napisane jest na nich Made
    in Slovenia.

  • 5. Data: 2010-03-17 00:21:10
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    >Tyle to wyczytałem, a tak na marginesie to napisane jest na nich Made
    in Slovenia.

    na oponach z logo DEBICA tez jest "made in Slovenia",
    a na FULDA r-13 ostatnio widzialem "made in Poland"...

  • 6. Data: 2010-03-17 11:16:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

> [...]
    > uczy robić opony, albo to w ogóle jakiś odrzut z nie wiadomo jakiej
    > produkcji omarkowany jakimś "diplomatem".

    Albo super-tajne, kuloodporne opony do limuzyn dyplomatow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-03-17 15:03:43
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-17 11:16, kamil pisze:

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Albo super-tajne, kuloodporne opony do limuzyn dyplomatow.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    hehe no to teraz będą szły jak bułeczki