  • 1. Data: 2010-03-16 16:24:30
    Temat: Postój Taxi-oznakowanie.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Niedawno była dyskusja o oznakowaniu postoju taxi - kolejność znaków D-19 i
    D-20. Zastanawiano się czy nie może/powinno być odwrotnie. Proszę bardzo:
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/ILgr8si5tRq_wEpv
    l8NITg?authkey=Gv1sRgCOCPma_OxISpoAE&feat=directlink

    neelix

  • 2. Data: 2010-03-16 17:14:13
    Temat: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    neelix w <news:hno80c$iiq$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> [...]
    > http://picasaweb.google.pl/lh/photo/ILgr8si5tRq_wEpv
    l8NITg?authkey=Gv1sRgCOCPma_OxISpoAE&feat=directlink

    Adresu nie ma.

    I wcale bym sie nie zdziwił, gdyby jeszcze 2 takie znaki stały -- jeden z
    tyłu, a drugi z przodu, a to pomiędzy tymi na zdjęciu to przejście dla
    pieszych...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-03-16 17:22:13
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    'Tom N' pisze:

    > I wcale bym sie nie zdziwił, gdyby jeszcze 2 takie znaki stały -- jeden z
    > tyłu, a drugi z przodu, a to pomiędzy tymi na zdjęciu to przejście dla
    > pieszych...

    Ale tam przed tym przekreślonym jest przecież skrzyżowanie - to raczej
    wyklucza twoją wersję.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2010-03-16 17:34:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    LEPEK w <news:4b9fb019$1@news.home.net.pl>:

    > Ale tam przed tym przekreślonym jest przecież skrzyżowanie - to raczej
    > wyklucza twoją wersję.

    Skoro potrafili postawić znaki odwrotnie, ordynując na dodatek postój dla
    pojazdów w odległości mniejszej niż 10 metrów od skrzyżowania, to wszystko
    jest możliwe, również, to, że postój taksówek "skręca" w prawo ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-03-16 17:46:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > I wcale bym sie nie zdziwił, gdyby jeszcze 2 takie znaki stały -- jeden z
    > tyłu, a drugi z przodu, a to pomiędzy tymi na zdjęciu to przejście dla

    I wcale mnie to nie dziwi. Zawsze szukasz dziury w całym i przeważnie walisz
    na oślep kulą w płot, byle sobie porzucać.
    neelix

  • 6. Data: 2010-03-16 18:33:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neelix napisał(a):
    > Niedawno była dyskusja ...]
    Zapodaj miasto, nazwy ulic, bo dla mnie to kit.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-03-16 18:59:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    neelix napisał(a):
    > Niedawno była dyskusja ...]
    Zapodaj miasto, nazwy ulic, bo dla mnie to kit.
    --
    Krzysiek
    -----------
    A mógłbyś powiedzieć co i dlaczego jest kitem? Może masz i rację? Pewnie
    aparat odwraca tylko dlaczego auto jedzie tyłem po lewym pasie? Może to
    Angolia? Polska to przecież taki praworządny i wzorcowy kraj na świecie, że
    to może zdjęcie z Egiptu, albo fotomontaż. ;-) I oczywiście przyjedziesz by
    to osobiście sprawdzić. :-)
    neelix

  • 8. Data: 2010-03-16 19:18:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neelix napisał(a):
    > I oczywiście
    > przyjedziesz by to osobiście sprawdzić.
    Masz problem z podaniem miejsca?

    ps
    Poczytaj netykietę, zrób porządek z OE i skonfiguruj go
    poprawnie.
    A tak na szybko, nie odpowiadaj pod delimiterem.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-03-16 20:15:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysztof 45 w <news:hnoi2j$tth$1@news.dialog.net.pl>:

    > Masz problem z podaniem miejsca?

    Jak widać na załączonym obrazku -- zadałem pytanie o adres, to zaczął
    wycieczki ad personam, ale lokalizacji nie podał.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2010-03-17 09:44:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystko
    > jest możliwe, również, to, że postój taksówek "skręca" w prawo

    Albo ze to jest skrzyzowanie T, ktorego szerokosc dopuszcza postoj,
    ewentualnie taksowki maja stac na poboczu/chodniku, bo jakas linia
    tam wystaje.

    Poprosimy o lepsze zdjecie .. i sprawdzenie czy minister nie
    zmienil rozporzadzenia :-)

    J.