  • 1. Data: 2015-04-15 07:37:44
    Temat: Opony MAXXIS - jakieś opinie?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    Dokładnie te:
    Maxxis MA-AS 175/65R13 80 T
    w cenie od 160-200pln/sztukę

    Cel: samochód mamy, który rocznie przejeżdza max 3kkm (stąd całoroczne)

    Obecne opony mimo 'zdrowego' na oko bieżnika, są już twarde i mają
    mikropęknięcia ze starości.

    Na chwilę obecną wydaje mi się najlepszy stosunek możliwości do ceny:

    http://www.testopon.com/opony_caloroczne/maxxis/ma_a
    s/
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/maxxis-ma-as-175-65-
    r13-80-t#89697364_reviewslist
    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Maxxis/MA-AS.htm
    http://www.tyres-pneus-online.co.uk/car-tyres/maxxis
    /ma-as/

    Jakieś uwagi od użytkowników opon chińskich MAXXIS ?

  • 2. Data: 2015-04-15 09:00:57
    Temat: Re: Opony MAXXIS - jakieś opinie?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-15 o 07:37, AL pisze:

    > Jakieś uwagi od użytkowników opon chińskich MAXXIS ?

    Miałem taką jako zapas. Raz przejechałem na niej 300m do gumiarza. Dała
    radę! :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-04-15 09:10:36
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 15.04.2015 07:37, AL wrote:

> [...]
    > http://www.tyres-pneus-online.co.uk/car-tyres/maxxis
    /ma-as/

    > Jakieś uwagi od użytkowników opon chińskich MAXXIS ?

    Jak chcesz isc po taniosci to wez Zeetexy.
    Nie sa to zle gumy. Robia je w Dubaju. Wspolpracuja z Pirelli, Toyo,
    Bridgestone.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2015-04-15 10:07:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-15 09:10, Marek wrote:

> [...]
    >>
    > Jak chcesz isc po taniosci to wez Zeetexy.
    > Nie sa to zle gumy. Robia je w Dubaju. Wspolpracuja z Pirelli, Toyo,

    Zeetex nie robi całorocznych w wymaganych wymiarach (a przynajmniej nie
    znalazłem)

  • 5. Data: 2015-04-15 11:09:59
    Od: p...@g...com

    nikt sie nie przyzna ze na nich jezdzi :-)

    mozesz wybierac pomiedzy: nicht empfehlenswert a ausreichend no i cena jakas taka
    wygorowana aktualnie na niemieckim ebayu ponizej 34 ojro z dostawa (promocja ?)

    P.

  • 6. Data: 2015-04-15 12:22:00
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-15 11:09, p...@g...com wrote:
> [...]
    wygorowana aktualnie na niemieckim ebayu ponizej 34 ojro z dostawa (promocja ?)

    tak, czytałem opinie w AutoBild (nicht empfehlenswert)
    ale ciekawe dlaczego tak drastyczne różnice, no i tylko AutoBILD daje
    tak niekorzystną rekomendację.

    Opony jak zaznaczyłem - do auta, które więcej stoi niż jeździ (taki
    urok) - lokalne trasy w miescie, ok 3kkm na rok, stad caloroczne - nie
    oplacalna wymiana opon letnie/zimowe.

  • 7. Data: 2015-04-15 12:54:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 07:37, AL pisze:

    > Dokładnie te:
    > Maxxis MA-AS 175/65R13 80 T
    > w cenie od 160-200pln/sztukę
    >
    > Cel: samochód mamy, który rocznie przejeżdza max 3kkm (stąd całoroczne)

    A szukałeś jakichś normalnych opon w tej cenie?
    Za 190zł Toyo VarvioV2+

    Lewis

  • 8. Data: 2015-04-15 13:49:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-15 12:54, Lewis wrote:

    > A szukałeś jakichś normalnych opon w tej cenie?
    > Za 190zł Toyo VarvioV2+

    zwracałem uwagę na różne - nie jestem przyklejony do tych MAXXiS'ow,
    natomiast samą firmę MAXXIS polecają na wielu forach (w tym motorowych)
    - stad to zainteresowanie, a i opinie maja jaką mają - IMHO nie najgorsza.

    Stad to pytanie.
    Wczesniej na takie opony nie zwracalem uwagi - natomiast swiat sie
    zmienia i moze nie wszystko co chinskie to musi byc badziewie (skoro nie
    widac roznicy, to po co przeplacac ;)

  • 9. Data: 2015-04-15 14:41:41
    Od: p...@g...com

    -- tak, czytałem opinie w AutoBild (nicht empfehlenswert)

    ten AutoBild ?
    Vom Kauf der Billigheimer Maxxis und Federal raten wir ab! Auf nasser Straße werden
    sie zum Sicherheitsrisiko.

    --ale ciekawe dlaczego tak drastyczne różnice, no i tylko AutoBILD daje tak
    niekorzystną rekomendację.

    jakie "drastyczne różnice" ? wypada ogolnie kiepsko w tym na mokrym jeszcze gorzej a
    do kogos musza sie przyczepic wiec na chinczyka wypadlo ... roznice nie sa jakies
    dramatycznie duze, trzeba miec tylko swiadomosc czym sie jezdzi i dramatu nie bedzie

    P.

  • 10. Data: 2015-04-15 15:53:49
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    W dniu 2015-04-15 o 13:49, AL pisze:

> [...]
    > Wczesniej na takie opony nie zwracalem uwagi - natomiast swiat sie
    > zmienia i moze nie wszystko co chinskie to musi byc badziewie (skoro nie

    nie lepiej kupić używane