eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Opony zimowe :)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 54

  • 51. Data: 2017-10-15 08:42:09
    Temat: Re: Opony zimowe :)
    Od: p...@g...com

    Od każdej reguły są wyjątki. Zjazd z A20 na Berlin oznakowany jest prawidłowo a zjazd
    na Szczecin to ograniczenie do 100 km/h i rozwalona co jakiś czas barierka jak ktoś
    pierwszy raz jedzie. Krzywizny porównywalne można sobie w Google obejrzeć. Taki
    żarcik niemieckich drogowców.


  • 52. Data: 2017-10-15 09:41:05
    Temat: Re: Opony zimowe :)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2017 o 10:53, spider pisze:

    > Fakt, coś tam musi być nie do końca dobrze zaprojektowane bo na tym
    > odcinku zawsze jest sajgon. Inna sprawa to oznakowanie pasów/zjazdów, wg
    > mnie mało czytelne i powodujące nerwowe ruchy kierowców.
    Jest mało czytelne, ale z drugiej strony przy takiej ilości i węzłów i
    "przelotek" ciężko zrobić to dobrze. Choć napewno można było lepiej.
    Samemu mi się tam kilka razy zdażyło pojechać nie tam gdzie trzeba.


    Shrek


  • 53. Data: 2017-11-11 19:48:20
    Temat: Re: Opony zimowe :)
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 13 Oct 2017 17:47:21 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na lekcjach
    >fizyki?

    Jeździłem Transitem z napędem na tył, zastępczym z ASO. Nie wiem co z
    tą fizyką było nie tak, ale praktyka pokazała, że jednak ciężko się
    pod górę wjeżdzało.


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 54. Data: 2017-11-11 20:06:09
    Temat: Re: Opony zimowe :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 19:48:20 +0100, j...@i...pl napisał(a):
    > On Fri, 13 Oct 2017 17:47:21 +0200, Marcin N
    > <m...@o...pl> wrote:
    >>Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na lekcjach
    >>fizyki?
    >
    > Jeździłem Transitem z napędem na tył, zastępczym z ASO. Nie wiem co z
    > tą fizyką było nie tak, ale praktyka pokazała, że jednak ciężko się
    > pod górę wjeżdzało.

    Pusty czy pelny ? A normalnie to czym wjezdzales ?

    Jazda pod gore dociaza tylne kola, a odciaza przednie, lepiej miec
    naped na bardziej obciazonej osi. Ale:
    -wspolczesne samochody maja ciezki przod i lekki tyl, nawet pod gore
    przednia os ma wiekszy docisk.

    -w transicie/dostawczakach moze to byc jeszcze bardziej widoczne ... o
    ile puste. Bo jak wrzucisz dwie tony na pake, to juz nie :-)

    -IMO - w FWD na sniegu masz jeszcze jakas resztke manewrowosci, mozna
    sie obrocic, ustawic pod katem, ruszyc. W RWD tyl przy buksowaniu lata
    jak on chce.

    J.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: