eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOrange Neofon i bramka SIP › Orange Neofon i bramka SIP
  • Data: 2019-01-13 11:13:05
    Temat: Orange Neofon i bramka SIP
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiem, że to lekki OT, jednak obawiam się, że usenetowe grupy poświęcone
    temu zagadnieniu mogą być już w dużej mierze wymarłe...

    Ostatnio Orange przy przedłużaniu umowy wcisnął mi usługę Neofon w
    miejsce standardowego telefonu PSTN - z różnych względów zależało mi na
    zachowaniu tego numeru. Ponieważ nie zamierzam używać ich routera
    (według obsługi technicznej w tym przypadku wystarczyłoby po prostu
    podpiąć aparat telefoniczny do odpowiedniego gniazdka) od paru dni
    walczę z konfiguracją bramki SIP.

    Wyjąłem z szafy starą bramkę PAP2T. W ustawieniach linii wpisuję login w
    formie 48<kierunkowy><numer telefonu>@neofon.tp.pl, a także hasło, które
    mi wysłali. Użytcie Auth ID ustawione na "no", pole "Auth ID" puste. Tak
    samo nazwa wyświetlana. Proxy to "neofon.tp.pl", port 5060.

    Po restarcie bramki widzę jednak komunikat "Can't connect to login
    server", a w słuchawce brak sygnału.

    Testowane na dwóch różnych bramkach, które jeszcze parę lat temu były
    sprawne, działając z usługą Freeconet.

    Ktoś wie co może być nie tak? Komuś udało się skonfigurować VoIP od
    Orange do pracy z tą bramką?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: