eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOrange Neofon i bramka SIP › Re: Orange Neofon i bramka SIP
  • Data: 2019-01-22 11:36:11
    Temat: Re: Orange Neofon i bramka SIP
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-01-21 o 09:20, Atlantis pisze:
    > Ok, nadal męczę się z tym tematem i nadal nie udało mi się skonfigurować
    > bramki, jednak zebrałem trochę informacji. Stosuję poniższą konfigurację.
    >
    > SIP proxy: neofon.tp.pl
    > SIP port: 5060
    > User ID/login: numer telefonu poprzedzony "48" i numerem kierunkowym
    > Hasło: otrzymane od Orange
    > User Auth ID: numer telefonu jak powyżej z dołączona domeną @neofon.tp.pl
    > Use Auth ID: yes
    >
    > Ustawienia te nazywają się różnie w różnych bramkach i programach,
    > jednak sens ten sam.
    >
    > W każdym razie objawy są następujące:
    > 1) Dwa różne egzemplarze PAP2 wyświetlają komunikat "can't connect to
    > login server".
    > 2) Siemens Gigaset z funkcją SIP także nie może się zalogować.
    > 3) SIPDroid nie może się zalogować, zwracając kod błedu 403.
    > 4) Linuksowy klient SIP także nie mógł się zalogować, chyba także
    > wywalał 403.
    >
    > Jeden raz udało mi się osiągnąć połowiczny sukces. Tuż po resecie hasła
    > przez Orange bramka w cudowny sposób się zalogowała. Byłem w stanie
    > wybrać numer z mojego domowego telefonu, ale przychodzące połączenia już
    > nie działały. Efekt taki utrzymywał się tylko przez chwilę - już nie
    > pamiętam czy przestało działać samo z siebie, po resecie braki czy w
    > wyniku zmiany jakiegoś ustawienia. Nie udało mi się tego efektu już
    > nigdy potem zreplikować.
    >
    > Ktoś ma jakiś pomysł?
    >
    > Chyba w ramach testu wygrzebię z pudła router od Orange i zobaczę czy na
    > nim ta usługa faktycznie działa. Może operator ciągle nie skonfigurował
    > czegoś po swojej stronie?
    >
    > A może to NAT na routerze w czymś przeszkadza?
    >
    Jak walczyłem ze swoim telefonem voip te też się przećwiczyłem,
    spróbuj dać sam nr tel bez kierunków albo z częściowym,
    zamiast nazwy klienta daj nr, popróbuj te kombinacje bo ewidentnie
    widać że nie pasuje nazwa hasło do tego co pomarańczowy oczekuje,
    aha rób przerwy, bo mogą mieć blokadę np po 5 nieudanych logowaniach
    a w ogóle ta sieć to syf kiła mogiła, uciekać od nich jak najdalej.

    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: