  • 11. Data: 2010-11-06 09:09:46
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: PN <k...@w...pl>

    W dniu 2010-11-05 23:23, p...@o...pl pisze:

    > a do tego dojdzie sprawa karna za oszustwo i te sprawe karna podesle do gazety
    > (.pl) oni to lubia, nie wiem czy tak bardzo pragna miec opinie oszustow, bo
    > kazda nastepna osoba ktora zapozna sie ze sprawa 5 razy pomysli

    Umorzą w 3 dni po zgłoszeniu, zakładając, że w ogóle jakiekolwiek
    postępowanie będzie wszczęte.

  • 12. Data: 2010-11-06 11:28:45
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w polaczeniu z zawiadomieniem o przestepstwie chyba nie dokonca

    Do konca :)
    Bo to co Ty nazywasz "przestepstwem" jest niczym, sprawdz czy Cui sie
    uda to zglosic skutecznie prokuraturze, okazujac przy tym podpisany
    przez Ciebie aneks. Ja po kilka razy czytam umowy przed podpisaniem, a
    jak mam najdrobniejsze niejasnosci to nie podpisuje do czasu pelnego
    wyjasnienia. Ot taki mam zwyczaj.
    A Ty niestety kompletnie nic nie wywalczysz i zrobisz z siebie pieniacza
    :)

    Pozdrawiam, Nemo

  • 13. Data: 2010-11-06 11:35:26
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-06 10:09, PN pisze:

    > Umorzą w 3 dni po zgłoszeniu, zakładając, że w ogóle jakiekolwiek
    > postępowanie będzie wszczęte.

    a niby z jakiego powoda ma byc umorzenie? Tak dla sportu piszesz?
    rozmowa z konsultantem jest nagrana.

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 14. Data: 2010-11-06 11:35:58
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-06 12:28, cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > wyjasnienia. Ot taki mam zwyczaj.
    > A Ty niestety kompletnie nic nie wywalczysz i zrobisz z siebie pieniacza

    przeczytaj art 286 kk

  • 15. Data: 2010-11-06 13:04:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Nov 2010 21:20:18 +0100, Przemek R. wrote:
> [...]
    >tego co mi bylo obiecane czyli bb BIS gratis przez caly okres umowy.
    >
    >I teraz sa 3 wyjscia (rozpatrzenie reklamacji)
    >1. stwierdza ze nie dostane BIS i zaproponuja cofniecie aneksu
    > - aneks cofne, zglosze na policje usilowanie oszustwa
    >2. stwierdza ze nie dostane BIS i nie cofna aneksu
    > - zglosze oszustwo
    >3. dadza mi BIS , przeprosza i doplaca do interesu a ja bede zachwyconym
    >klientem :-)
    >w przypadku 1 i 2 naturalnie pojdzie info do mediow, wiec nie sądze by było to

    A ich to myslisz akurat duzo obchodzi, znajdzie sie pare milionow
    ktorzy gazet nie czytaja, i kolejnych pare co powiedza ze wszyscy
    oszukuja :-)
    Podobnie jak to oszustwo - pan zle zrozumial, pan nie ma nagrania.

    Ty chlopie patrz na daty, i wyslij im w terminie rezygnacje z umowy
    zawartej na odleglosc. Chyba ze jakos sprytnie polaczysz wypowiedzenie
    z reklamacja w jednym pismie - zeby wyniklo z tego ze albo
    potwierdzaja ustne warunki umowy, albo rezygnujesz z aneksu.

    J.

  • 16. Data: 2010-11-06 14:30:23
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    > a niby z jakiego powoda ma byc umorzenie? Tak dla sportu piszesz? rozmowa
    > z konsultantem jest nagrana.

    a posiadasz to nagranie ?
    ;-)
    raczej nie - nie masz pojęcia kto dzwonił - moze to był człek ze zwykłego
    salonu gdzie dzwonił z normalnego telefonu a tam mozesz tylko pomarzyć o
    nagrywaniu rozmów przez opa, chyba tylko są nagrywane rozmowy przechodzące
    do opa na CRM (ale nie jestem pewien)
    Powiem Ci tylko reklamacja, liczenie na dobry humor pracownika
    rozpatrujacego reklamację, no i nauczka żeby czytać na przyszłość - nie
    tylko umowy operatorów ale wszystkie umowy

  • 17. Data: 2010-11-06 14:34:26
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-06 14:04, J.F. pisze:

> [...]
    > oszukuja :-)
    > Podobnie jak to oszustwo - pan zle zrozumial, pan nie ma nagrania.

    wiesz przestepstwo ma to do siebie ze dowody zabezpiecza policja a nie
    ja, rozmowy przez call center (bo to call center bylo na zlecenie
    orange) sa nagrywane wiec nawet prymitywne skasowanie nic nie da

> [...]
    > z reklamacja w jednym pismie - zeby wyniklo z tego ze albo
    > potwierdzaja ustne warunki umowy, albo rezygnujesz z aneksu.

    przedewszystkim nie pozwole na to by poczuli sie bezkarnie, wypowiedzeni
    to jedno sciganie za walek to drugie, kara umowna tu wynosi 20 zl, wiec
    nie mam cisnienia by zmiescic sie w 10 dniach,

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 18. Data: 2010-11-06 14:37:22
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-06 15:30, ArturW pisze:

    > a posiadasz to nagranie ?
    > ;-)

    szkopul w tym ze jezeli sie zglasza przestepstwo to policja zabezpiecza
    dowod (to nie sprawa cywilna ze ja mam przynosic to w zebach) a rozmowa
    odbywala sie przez call center mConnect z ktorymi wspolpracuje orange a
    przed ustaleniem warunkow zostalem poinformowany ze jestem nagrywany.
    Wiec nagranie sie znajdzie.

> [...]

    > rozpatrujacego reklamację, no i nauczka żeby czytać na przyszłość - nie
    > tylko umowy operatorów ale wszystkie umowy

    w umowie zapis mozna dwuznacznie zrozumiec, wiec nawet przeczytanie nic
    by nie dalo, zreszta jest 10 okres dniowy wedlug prawa, ale nie o to
    chodzi a o to ze w otwarty bezcelny i prymitywny sposob to zrobiono

  • 19. Data: 2010-11-06 14:44:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 15:34:26 +0100, Kotlet wrote:
    >wiesz przestepstwo ma to do siebie ze dowody zabezpiecza policja a nie
    >ja, rozmowy przez call center (bo to call center bylo na zlecenie
    >orange) sa nagrywane wiec nawet prymitywne skasowanie nic nie da

    I myslisz ze policji sie bedzie chcialo wkroczyc i szukac nie wiadomo
    czego. Pismo napisza, okaze sie ze rozmowa sie nie nagrala, albo
    zostala juz skasowana, albo nie mozna odnalezc.

    Albo nawet znajda i sie potwierdzi, a wtedy sprawe umorza bo pracownik
    zle zrozumial szkolenie :-)

    >przedewszystkim nie pozwole na to by poczuli sie bezkarnie, wypowiedzeni
    >to jedno sciganie za walek to drugie, kara umowna tu wynosi 20 zl, wiec
    >nie mam cisnienia by zmiescic sie w 10 dniach,

    I jeszcze im zaplacisz za oszustwo ?

    Lec od razu na policje, Ty nic nie wskorasz, ale jak bedziesz drazyl
    dalej to moze ktos dostanie nagane ze niewlasciwe przeprowadzenie
    czynnosci i przy nastepnych zabezpiecza dowody :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-11-06 14:48:22
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    > w umowie zapis mozna dwuznacznie zrozumiec, wiec nawet przeczytanie nic by
    > nie dalo, zreszta jest 10 okres dniowy wedlug prawa, ale nie o to chodzi a
    > o to ze w otwarty bezcelny i prymitywny sposob to zrobiono

    z okresu 10 dniowego chyba nie może skorzystać firma tylko konsument ale w
    sumie masz rację umowa ustna była inna masz coś innego i to jest złe, jednak
    nie stawiałbym tu na celowe działanie opa tylko niedouczonego konsultanta,
    powiem walcz i napisz co i jak
    pozdrawiam