  • 21. Data: 2009-05-07 14:22:44
    Temat: Re: Orange vs SMS
    Od: W <a...@o...pl>

    animka wystukał, co następuje:

    > Właśnie jakąś godzinę temu dostałam 2 sms-y od Orange. Jeden
    > komunikował ile mi zostało środków z abonentu, a drugi to jakiś
    > chamski. Zaczynał sie słowami: "Pruknij swoim telefonem" Dalej nie
    > czytałam bo się zdenerwowałam i smsa wywaliłam, Teraz żałuję, bo
    > mogłabym go wydrukować i pokazać jakimś ludziom z "elyty".

    No właśnie źle postąpiłaś usuwając. Bierzesz sms, przepisujesz do stosownego
    pisma do bok i załatwiasz. Ale lepiej marudzić na grupie...

  • 22. Data: 2009-05-07 16:37:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 7 May 2009 14:22:44 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > No właśnie źle postąpiłaś usuwając. Bierzesz sms, przepisujesz do stosownego
    > pisma do bok i załatwiasz. Ale lepiej marudzić na grupie...

    Ale dzięki "marudzeniu na grupie", z postów Olgierda i Dominika wszyscy
    uzyskaliśmy wiedzę, która przyda nam się w przyszłości.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2009-05-07 17:57:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Chris pisze:

    > Ale dzięki "marudzeniu na grupie", z postów Olgierda i Dominika wszyscy
    > uzyskaliśmy wiedzę, która przyda nam się w przyszłości.

    ja walczyłem z Orange i też pisałem na grupe ("spam smsowy")
    kilka razy zażądałem odszkodowania w wys. 50zł na rozmwy i 3 razy
    dostałem. OStatnio napisali zebym ich pocałował, moge sobie iśc do sądu
    i gdzie mi sie chce. Ich sieć tak wysyła i koniec.
    ToMasz