  • 11. Data: 2009-03-30 10:14:57
    Temat: Re: Orange - zero reakcji na PlayFresh?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    news:gqq58n$t3n$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzwoni tez na stacjonarne, a w Play Fresh za rozmowy ze stacjonranymi moze
    > zaplacic 5 gr. Drozej bedzie mial tylko o 9 gr do Orange a wszedzie
    > indziej sporo taniej
    > (31 gr taniej do Ery/Plusa i 46 gr taniej do Playa). Do tego dochodza
    > pratktycznie
    > darmowe SMSy krajowe do wszystckih operatorow. Wiec naprawde musi
    > dzwonic tylko do orange by oplacalo sie byc w Orange.

    napisal przecie, ze "95% polaczen na te same numery w Orange".
    Zakladajac, ze mowi prawde i te 95% to takze 95% wydatkow i ze wydaje
    minimum 100 zl na 5 miesiecy (w przeciwnym razie Orange mu sie slabo oplaca
    z punktu widzenia waznosci doladowania), to w NOG ma za 95 zl 475 minut do
    Orange i 8 do innych /zakladam, ze niy dzwoni do P4 ani na stacjonarne/
    W PF to samo kosztowaloby go 483*0,29 = 140,07 zl

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-03-30 10:16:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > SDD pisze:

    > przecież nikt Cię nie przekonuje, sam za jakiś czas zrezygnujesz :)

    ja nigdy ni emialem Orange. Mam abo w erze i Playa Fresha - ale tylko
    qwskazuje, ze nie dla kazdego PF jest the best.
    Chyba, ze ktos lubi placic wiecej.

    pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-03-30 10:16:36
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:42:54 +0200, tl napisał(a):

    > U?ytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Widocznie symulacje podpowiadaj? , ?e mniej strac? na odej?ciu kilku
    > klientów ni? na obni?ce.
    > Obni?ka to 50% mniej od 5 milionów klientów , a je?li odejdzie 100 000 - 200
    > 000 to jednak
    > bedzie mniejsza skala straty. Rynek jest nasycony, a ludzie leniwi.

    Prepaidy to jednak w większości ludzie młodzi i bardzo młodzi, którzy
    często liczą się z groszem. Oni nie są leniwi, gdy mają zaoszczędzić.

    Zauważ, że zapewne podobne symulacje przeprowadziła Era i Plus i obie te
    sieci mają już reklamy TV tych usług, czyli decyzje zapadły dawno temu - z
    resztą pierwsze reklamy Plusa, te całkiem nieciekawe, są już w TV od
    pewnego czasu.

    Oni zdecydowali się na szybkie działanie, więdząc, że może im to wiele dać.

    Orange chwali się, że ma najwięcej klientów wśród biznesu, może wręcz im
    zależy na tej "elytarności", która będzie wyraźniejsza, gdy odejdą
    małolaty.

    Więc wszyscy duzi prepaidowcy oprócz Orange zareagowali na Play Fresh.
    Orange może wyjść na swoim braku ruchu najlepiej albo najgorzej, zobaczymy.

    Po wejściu Heyah ówczesna Idea także chyba na samym końcu zmieniła ofertę
    prepaid i jakos nie zakończyło się to niczym szczególnym - tylko nie
    pamiętam, czy wtedy dało się przenosić numery pomiędzy operatorami, chyba
    numery prepaid dało się przenosić później niż abonamentowe.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 14. Data: 2009-03-30 10:26:01
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Tony wrote:

    > Cóż, francuski właściciel nie należy do szybkich i konkretnych.
    > Pamiętam jak wszedł na rynek z Orange na kartę, był to śmiech na
    > sali. Zakładam, że tym razem będzie podobnie, reakcja już jest
    > spóźniona i będzie pewnie nieciekawa. Możliwe, że dadzą dzwonienie do
    > 3 numerów w Orange za kilka złotych miesięcznie. Dopiero gdy odpłynie
    > kilkaset tysięcy klientów reakcja będzie odpowiednia.

    Pamiętam jak Orange wogóle wszedł na rynek rotfl
    Wszyscy czekali, taka potęga, rozpieprzy Erę i Plusa, ceny "wszystkiego"
    spadną.
    Puścili swoją ofertę i ludzie oczy przecierali.
    Ale od łez ze śmiechu.

    Całe życie uczę moje dzieciaki, że biznes się robi żeby zarabiać na nim, a
    nie uszczęśliwiać klientów.
    A jak widzisz coś gratis, to szczególnie uważaj.

  • 15. Data: 2009-03-30 10:44:43
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > awiesiek pisze:
    > SDD
    > wlasnie tak sobie to tlumacz
    > gregor

    Uszanowanie

    Kurczę dawno nie zagladałem na stronkę , a tam takie fajne bajery :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fad514538a
    ae9905.html
    No i trochę przesadziłem z tym 95 % :-))

    --
    awiesiek

  • 16. Data: 2009-03-30 11:20:36
    Od: gregor <g...@s...pl>

> [...]
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fad514538a
    ae9905.html
    > No i trochę przesadziłem z tym 95 % :-))

    no to szacun ja akurat barabanie tu i tu wiec zalezy mi gl. na kosztac
    ogolnych ...

    pozdro
    gregor

  • 17. Data: 2009-03-30 14:23:41
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    ae9905.html
    > no to szacun ja akurat barabanie tu i tu wiec zalezy mi gl. na kosztac
    > ogolnych ...
    > pozdro
    > gregor

    Uszanowanie

    A np. na dłuższe pogaduchy na komórki to warto z Betamaxa
    np. www.nonoh.net .
    Można skonfigurować na bramce , lub w telefonie IP ,
    lub nawet w komórce z WiFi , i ceny zupełnie podobne :-)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/77f11aab64
    a2975a.html

    --
    awiesiek

  • 18. Data: 2009-03-30 16:04:20
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 30 Mar 2009 10:21:06 +0200, "Miki" <s...@i...eu> wrote:

    >O ile zauwazylem to simplus i taktak team w jakiś sposób zareagowali na
    >promocję play fresh... a co z pomarańczą? jednak 29gr a 60gr to spora
    >roznica....

    Chyba odpowie ale to i tak w stylu Orange czyli za ciekawie pewnie nie
    będzie:
    http://media2.pl/telekomunikacja/49227-orange-odpowi
    e-na-wojne-cenowa.html?utm_source=internal&utm_mediu
    m=link&utm_campaign=tematdnia

  • 19. Data: 2009-03-30 18:07:10
    Od: "Luke " <m...@N...gazeta.pl>

    > Chyba odpowie ale to i tak w stylu Orange czyli za ciekawie pewnie nie
    > będzie

    Jedyne co nadal pozostało do zdobycia i o co jest walczyc, to grono osób
    poszukujących taniej transmisji danych. 2gr za 100kB w Heyah to NIE JEST
    tanio. Nowy Play nic w tej kwestii nie zmienił, a Simplus cofnął się z
    taryfikacją do 100kB.

    --
    Luke

  • 20. Data: 2009-03-30 22:17:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:01:33 +0200, awiesiek napisał(a):

    > A jak jeszcze uruchomisz usługę pogadaj sobie to z 1 osobę gadasz za free

    Ale tylko przez jeden miesiąc! A potem już płacisz normalnie!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof