  • 1. Data: 2006-10-11 20:46:47
    Temat: kioski internetowe w Polsce ?
    Od: "alex205" <a...@o...pl>

    jak widac Polak potrafi .....
    to całkiem ciekawa sprawa ....
    zobaczcie
    www.web-kiosk.eu.

  • 2. Data: 2006-10-12 05:48:18
    Temat: Re: kioski internetowe w Polsce ?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    alex205 wrote:

    > jak widac Polak potrafi .....
    > to całkiem ciekawa sprawa ....

    ano widac, rzemieslnicze wykonanie - rama jak z wieszaka
    w szkolnej szatni i obudowa przypominajaca tanie rackowe
    19".

    --

    obdukcja potwierdzila kormorany na calym ciele.

  • 3. Data: 2006-10-12 06:50:32
    Od: Grzegorz Dacka <g...@i...com.pl>

    Bardziej podobaja mi sie z www.rwt.pl

    --
    Z powazaniem

    Grzegorz Dacka gdacka(at)infoplus.com.pl
    Przeczytaj http://infoplus.com.pl/~unc/spam/ zanim wyślesz mi reklame

  • 4. Data: 2006-10-12 10:14:39
    Od: m...@o...pl

    Grzegorz Dacka wrote:

    > Bardziej podobaja mi sie z www.rwt.pl

    Czyzby wszyscy oceniali wszystko po wygladzie???!!!!???
    A czytał Pan mozliwosci kioskow rwt i porownywał z web-kioskami???
    Jestem laikiem ale na pierwszy rzut oka widac ze kioski rwt słuza do
    zupełnie innych celów wiec nastepnym razem jak porównasz produkt A
    do B zorientuj sie czy wiesz coć wiecej na dany temat.

    Reasumując
    web-kiosk ma dostep do internetu!
    kiosk informacyjny nie ma dostepu do internetu a jedynie do informacji
    znajdujacych sie na dysku komputera.

    Czy teraz widzisz roznice??? :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-10-12 10:24:40
    Od: jaSS <jass@zlew_nospam_.info>

    m...@o...pl napisał(a):

    > Reasumując
    > web-kiosk ma dostep do internetu!
    > kiosk informacyjny nie ma dostepu do internetu a jedynie do informacji
    > znajdujacych sie na dysku komputera.

    A czy to jest problem polskiego internetu?

    jaSS

  • 6. Data: 2006-10-12 11:00:16
    Od: m...@o...pl

    > A czy to jest problem polskiego internetu?
    >
    > jaSS

    Problem jest zupełnie inny.

    Nie można porównywać dwóch maszyn mających zupełnie inne
    przeznaczenie i sugerować że jeden jest lepszy od drugiego (tylko dla
    tego że moze się komuś bardziej podobać wizualnie)

  • 7. Data: 2006-10-12 11:01:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    m...@o...pl wrote:

    > Czyzby wszyscy oceniali wszystko po wygladzie???!!!!???
    > A czytał Pan mozliwosci kioskow rwt i porownywał z web-kioskami???

    ogolnie piany szkoda, bo i tak to NTG. prawde mowiac,
    to po temacie spodziewalem sie conajmniej jakies rewelacji o
    instalowaniu na ulicach czegos w rodzaju budek Yahoo w Londynie.
    a tak to widze cos na ksztalt reklamy ;).

    --

    obdukcja potwierdzila kormorany na calym ciele.

  • 8. Data: 2006-10-12 16:39:00
    Od: "alex205" <a...@o...pl>

    hmmmm byc może ale chyba nie zwróciłeś uwagi na istotna różnicę
    web-kiosk jest wyposarzony w aparat wrzutowy na monety. jednym słowem
    idziesz po mieście , potrzebujesz wysłaś e-maila ,podchodzisz
    wrzucasz 50 groszy i działasz . poza tym tamto urządzonko to niby
    ładne kosztuje około 17 tyś he he to faktycznie jest ładniejsze ale
    w cenie .
    z drugiej strony nie liczy sie opakowanie a to co w srodku i praktyczne
    zastosowanie .
    po co budować śliczne urządzenie , żeby kusiło złodzieja czy
    wandala ??
    pozdrawiam .

  • 9. Data: 2006-10-12 16:47:48
    Od: "alex205" <a...@o...pl>

    hmmm ntg czy nie ntg ale temat jest panie mądralo he he . byc moze nie
    ta grupa ale ten temat , ten i na czasie .
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-10-12 17:59:36
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "alex205" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > z drugiej strony nie liczy sie opakowanie a to co w srodku i praktyczne
    > zastosowanie .

    I tu sie mylisz. To co kosztuje w tego typu urzadzeniach to opakowanie
    wlasnie.

    sz.