  • 1. Data: 2006-10-02 06:49:36
    Temat: zmiany w prawie telekomunikacyjnym
    Od: wer <b...@n...pl>

    http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,8532626,prasa.html?r
    fbawp=1159770759.561

    Ciekawie sie zapowiada. Utrzymywanie skrzynek pocztowych staje sie
    usluga telekomunikacyjna. Tylko jak to rozwiaza dalej? Czy firmy beda
    musialy uzyskac zezwolenie na prowadzenie dzialalnosci
    telekomunikacyjnej? Czy trzeba bedzie budowac kancelarie tajne i
    zapewniac dostep do danych? Ciekawy jest tez rygor natychmiastowej
    wykonalnosci w przypadku nalozonych kar. Tylko, ze tym mozna ubic kazda
    firme. Zanim sie odwola do sadu, moze przestac istniec, bo kar bedzie
    tyle. Kilka firm wykonczyl u nas fiskus, teraz UKE bedzie wykanczac?

    wer

  • 2. Data: 2006-10-02 09:46:56
    Temat: Re: zmiany w prawie telekomunikacyjnym
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    wer wrote:
> [...]
    > firme. Zanim sie odwola do sadu, moze przestac istniec, bo kar bedzie
    > tyle. Kilka firm wykonczyl u nas fiskus, teraz UKE bedzie wykanczac?

    Hmm, a konta systemowe też się łapią pod termin "usługa"? :) Mam sporo
    poczty od crona.
    Swoją drogą - delegalizujemy wszystkie unixy czy zgłaszamy wszystkie
    komputery jako sieci telekomunikacyjne? Bo usługa poczty elektroniczniej
    jest dość silnie zintegrowana ze wszystkimi systemami unixopodobnymi

  • 3. Data: 2006-10-02 11:02:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Asmodeusz napisał(a):

    [...]

    > Hmm, a konta systemowe też się łapią pod termin "usługa"? :) Mam sporo
    > poczty od crona.

    Nie. Podobnie jak domofony w blokach... ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-10-02 12:53:54
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przestac istniec, bo kar bedzie tyle. Kilka firm wykonczyl u nas fiskus,

    Czyli konto pocztowe bedzie usluga teleco, a ciekawe jak potraktuja konta
    Free, bo przeciez uslugi teleco nie moga chyba byc free ?

  • 5. Data: 2006-10-02 16:56:34
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On 2 Oct 2006 13:02:43 +0200 I had a dream that januszek <j...@p...irc.pl>
    wrote:
    >Nie. Podobnie jak domofony w blokach... ;)

    Jeszcze chwila i każdy domofon będzie na podsłuchu i dane trzeba będzie
    trzymać przez 30 lat.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2006-10-02 19:08:56
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    wer napisał(a):
> [...]
    > usluga telekomunikacyjna. Tylko jak to rozwiaza dalej? Czy firmy beda
    > musialy uzyskac zezwolenie na prowadzenie dzialalnosci
    Skonczy sie tak, ze skrzynki beda za granica, prowadzone przez operatora
    nie bedacego podmiotem prawa polskiego. Skrzynka to nie drut, moze byc
    wszedzie.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2006-10-02 21:29:09
    Od: wer <b...@n...pl>

    Jaroslaw Berezowski napisał(a):
    fbawp=1159770759.561

    > Skonczy sie tak, ze skrzynki beda za granica, prowadzone przez operatora
    > nie bedacego podmiotem prawa polskiego. Skrzynka to nie drut, moze byc
    > wszedzie.

    Ale wtedy operator maili musi dzialac poza granicami Polski. Bo inaczej
    zaczna sie czepiac filii w Polsce. Nie zbadana sa ustawy i mysli
    ustawodawcow.

    wer

  • 8. Data: 2006-10-03 19:40:55
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>!

    > Hmm, a konta systemowe też się łapią pod termin "usługa"? :) Mam sporo
    > poczty od crona.

    Ciekawe czy własne konto u siebie też się łapie. Serio.

    --
    Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
    GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730

  • 9. Data: 2006-10-03 21:09:50
    Od: wer <b...@n...pl>

    Adam Wysocki napisał(a):
    > Spinacz biurowy, Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>!

    > Ciekawe czy własne konto u siebie też się łapie. Serio.

    Ja mam konta u siebie dla znajomych i rodziny. Wiec jeszcze lepsze mam
    pytanie. Co prawda nie swiadcze publicznych uslug, bo moga miec tylko
    osoby mi znane konto.

    wer

  • 10. Data: 2006-10-03 22:26:31
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, wer <b...@n...pl>!

    > Ja mam konta u siebie dla znajomych i rodziny. Wiec jeszcze lepsze mam
    > pytanie. Co prawda nie swiadcze publicznych uslug, bo moga miec tylko
    > osoby mi znane konto.

    Albo np. serwer korporacyjny w firmie z kontami pracowników...

    --
    To przeznaczenie czy mój Matrix się zwiesił? (C) Klaudio @ gadu-news
    W prezencie dla spamerów: http://polish-994181083027.spampoison.com/