  • 51. Data: 2012-01-25 18:09:04
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 17:22, Slawek Kotynski pisze:
    > Młodzi, wykształceni! Wypisz wymaluj elektorat PO i Palikota.

    Aby nachlać się i naubliżać - wypisz wymaluj elektorat PiSu i Samoobrony!

    --
    Paweł

  • 52. Data: 2012-01-25 18:10:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Aby nachlać się i naubliżać - wypisz wymaluj elektorat PiSu i
    > Samoobrony!

    Amen. Nie ma sensu gadadź z trollem!

  • 53. Data: 2012-01-25 18:14:17
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-01-25 18:09, DoQ pisze:

    > Aby nachlać się i naubliżać - wypisz wymaluj elektorat PiSu i Samoobrony!

    A gdzie ja ubliżałem? Że "młodzi, wykształceni"?

    mjk

  • 54. Data: 2012-01-25 18:16:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 18:14, Slawek Kotynski pisze:
    > A gdzie ja ubliżałem? Że "młodzi, wykształceni"?

    O a teraz będziesz rżnął głupa że to niby nie było pejoratywne
    okreslenie, co?

    --
    Paweł

  • 55. Data: 2012-01-25 18:19:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > O a teraz będziesz rżnął głupa że to niby nie było pejoratywne
    > okreslenie, co?

    Na Twoim miejscu bym go pozwał za obrazę uczuć religijnych. W końcu Pan
    Jezus nie był chyba wykształcony?!

  • 56. Data: 2012-01-25 18:21:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 18:19, to pisze:
    > Na Twoim miejscu bym go pozwał za obrazę uczuć religijnych. W końcu Pan
    > Jezus nie był chyba wykształcony?!

    Ublirzył mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie życzę sobie aby
    ktoś mnie wiązał z tym szatanistą.

    --
    Paweł

  • 57. Data: 2012-01-25 18:26:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ublirzył mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie życzę sobie aby
    > ktoś mnie wiązał z tym szatanistą.

    Dokładnie, niestety jak widać cywilizacja śmierci i alkoholizm coraz
    śmielej puka do wrót internetu!

  • 58. Data: 2012-01-25 18:26:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 18:26, to pisze:
    > Dokładnie, niestety jak widać cywilizacja śmierci i alkoholizm coraz
    > śmielej puka do wrót internetu!

    Ament!

    --
    Paweł

  • 59. Data: 2012-01-25 18:28:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ament!

    Dokładnie, JP202 przewraca się w grobie. :/

  • 60. Data: 2012-01-25 18:42:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 15:41, to pisze:

    A tak na poważnie: TO jest ostra jazda Tikaczem :)
    http://www.akorski.pl/uploads/wyniki_kryterium.pdf

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański