  • 61. Data: 2012-01-25 18:56:42
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jfp9vd$fpi$1@cougar.axelspringer.pl...

    > Niektórym ta umiejętność imponuje.
    > Ciekawszy jest jednak montaż nagrania nowego ze starym i niedziałający
    > licznik przebiegu...

    i temperatura silnika spadla nagle

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 62. Data: 2012-01-25 20:30:25
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    Obaj z DoQ czyścicie mi monitor :)

  • 63. Data: 2012-01-25 20:58:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-25 16:35, to pisze:

    > Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy
    > gaźniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osiągnąłem w ten sposób
    > diabelską moc 65 KM!

    I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 64. Data: 2012-01-25 21:05:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

    Skąd wiedziałeś?

  • 65. Data: 2012-01-25 21:07:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-25 20:58, Grejon pisze:

    > I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

    Wygląda na to, że owszem - lusterka się złożyły, stracił siłę nośną
    i nawet gaźniki od Komara nie pomogły. Pozostało tylko śmiecenie
    na pms z coraz to bardziej na siłę wymyślanymi "szyderstwami".
    Śmieszno było przez chwilę - ciąg dalszy widzimy.

  • 66. Data: 2012-01-25 21:10:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > nawet gaźniki od Komara nie pomogły. Pozostało tylko śmiecenie na pms z
    > coraz to bardziej na siłę wymyślanymi "szyderstwami". Śmieszno było

    Fuczak, nie ekscytuj się tak, bo Ci futro wylinieje. :>

  • 67. Data: 2012-01-25 21:52:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 04:54 PM, to wrote:

    > Nie bądź taki mądry, to było zupełnie poważnie!

    Nie pisz do mnie bo i tak nie widzę co piszesz bo mam Cię w kilfajlu!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 68. Data: 2012-01-25 21:53:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 05:12 PM, to wrote:

    > Wypij za nasze zdrowje!

    Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2012-01-25 21:59:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Nie pisz do mnie bo i tak nie widzę co piszesz bo mam Cię w kilfajlu!

    PLONK!!!

  • 70. Data: 2012-01-25 22:00:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

    Wtedy bylibyśmy co najmniej nieśmiertelni. ;)