  • 81. Data: 2012-01-25 22:24:03
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 22:19, to pisze:
    > Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

    Pan proboszcz obiecał w najbliższą niedzielę odprawić mszę w intencji
    połówki promila u karzdego kierowcy! Wszak polak-wengier dwa bratanki!

    --
    Paweł

  • 82. Data: 2012-01-25 22:43:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 22:23, Tomasz Pyra pisze:
    > Aha... Jego Tico jest jak najbardziej seryjne, łącznie z zawieszeniem i
    > hamulcami.
    > Wymienił tylko fotele i pasy na sportowe.

    Nie wygląda, od razu mi się z Loebem skojarzył
    http://www.youtube.com/watch?v=m1QmzO0ZhZ0 !

    --
    Paweł

  • 83. Data: 2012-01-25 22:48:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Pan proboszcz obiecał w najbliższą niedzielę odprawić mszę w intencji
    > połówki promila u karzdego kierowcy! Wszak polak-wengier dwa bratanki!

    Bardzo słuszna idea ekscelensji, potwierdza to nawet przysłowiowa genś z
    przysłowia "polacy nie gensi, własnom flaszke majom".

  • 84. Data: 2012-01-25 22:50:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Aha... Jego Tico jest jak najbardziej seryjne, łącznie z zawieszeniem i
    > hamulcami.
    > Wymienił tylko fotele i pasy na sportowe.

    Szacun, ja bym się bał rajdować tikaczem ze sztywną kolumną kierowniczą i
    konstrukcją z kartonu. :>

  • 85. Data: 2012-01-25 22:55:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 21:07, Artur Maśląg pisze:
    > Wygląda na to, że owszem - lusterka się złożyły, stracił siłę nośną
    > i nawet gaźniki od Komara nie pomogły. Pozostało tylko śmiecenie
    > na pms z coraz to bardziej na siłę wymyślanymi "szyderstwami".
    > Śmieszno było przez chwilę - ciąg dalszy widzimy.

    Dokładnie! Należy administracyjnie zbanować kilka osób żeby nie śmieciły
    na forum!

    --
    Paweł

  • 86. Data: 2012-01-25 22:57:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Dokładnie! Należy administracyjnie zbanować kilka osób żeby nie śmieciły
    > na forum!

    Ament!

  • 87. Data: 2012-01-25 23:50:25
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-01-25 15:41, to pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY
    >
    > Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętności
    > prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim
    > prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
    > dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

    to jest fake. W miejscu cięcia i ujęcia na prędkościomierz auto stoi już z kołami w
    górze
    na lewarkach i mieli powietrze. Widać to po zachowaniu prekościomierza - nieliniowy
    ruch i
    nagłe skoki o 5km/h - typowe jak się ciut za mocno przyciśnie gaz gdy koła są w
    powietrzu.
    conajmniej połowa Vmaxów na YT w takich sztruclach jest tak nagrywana.

  • 88. Data: 2012-01-26 01:54:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    to wrote:

    > begin Slawek Kotynski

    > Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

    Sam sie nałucz! Jeden głópszy od drógiego!
    pisze się kszyże!! :)14

  • 89. Data: 2012-01-26 08:13:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-25 22:55, DoQ pisze:

    > Dokładnie! Należy administracyjnie zbanować kilka osób żeby nie śmieciły
    > na forum!

    Pms to nie forum i nie pisałem o banowaniu kogokolwiek. To o czym
    pisałem zacytowałeś.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 90. Data: 2012-01-26 13:04:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Sam sie nałucz! Jeden głópszy od drógiego!
    > pisze się kszyże!! :)14

    Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!