  • 1. Data: 2012-11-16 06:00:35
    Temat: ścinaczy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kurcze jak ktoś nie potrafi sie utrzymać na środku swojego pasa to niech
    idzie na jazdy doszkalające.

    Cholernie wkurzający jest zwyczaj zjeżdżania kołami na linię albo nawet poza
    linię dzielącą pasy.

    Pomijam juz debili którzy potrafią się usadzić na środku linii bo nie mogą
    sie zdecydować którym pasem jechać.

    No i kolejny niezbyt beżpeiczny zwyczaj to robienie zakrętów środkiem
    zamiast swoim pasem i to czasem tak że kierowca z przeciwka musi zjechać
    prawie na pobocze.

    ostatni debilizm do odbijacze, ludzie którym sie wydaje ze ich CC to ciągnik
    siodłowy i przed skrętem w lewo czy prawo muszą odbić w przeciwną stronę
    żeby sie wyrobić na zakręcię.

  • 2. Data: 2012-11-16 07:44:52
    Temat: Re: ścinaczy
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > ostatni debilizm do odbijacze, ludzie którym sie wydaje ze ich CC to
    > ciągnik siodłowy i przed skrętem w lewo czy prawo muszą odbić w przeciwną
    > stronę żeby sie wyrobić na zakręcię.

    Wczoraj zrobiłeś prawko?

  • 3. Data: 2012-11-16 07:54:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Iksiński wrote:

    > Wczoraj zrobiłeś prawko?

    bogu dzięki nie...

    ale pewnie gdzieś w kodeksie jest coś o tym do skrętu w lewo należy ustawić
    w poprzek pas :)

    a skręt w lewo robi sie z prawego pasa i vice versa

  • 4. Data: 2012-11-16 08:22:02
    Temat: Re: ?cinaczy
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > ostatni debilizm do odbijacze, ludzie którym sie wydaje ze ich CC to
    > ciągnik siodłowy i przed skrętem w lewo czy prawo muszą odbić w
    > przeciwną stronę żeby sie wyrobić na zakręcię.

    To są wyuczone nawyki - do niedawna jeździli wozami drabiniastymi, a te
    - jak wiadomo - są długie i trzeba "naddawać". Tak jak ich obecne
    Renault Clio...
    T.

  • 5. Data: 2012-11-16 08:23:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Nov 2012 06:00:35 +0100, Marek Dyjor

    > Cholernie wkurzający jest zwyczaj zjeżdżania

    Pokaż filmyk !!!11jeden ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2012-11-16 10:02:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Friday, November 16, 2012, 6:00:35 AM, you wrote:

    [...]

    > ostatni debilizm do odbijacze, ludzie którym sie wydaje ze ich CC to ciągnik
    > siodłowy i przed skrętem w lewo czy prawo muszą odbić w przeciwną stronę
    > żeby sie wyrobić na zakręcię.

    Ja ich nazywam "zamachowcami". Kiedyś to kierowcy kaszlaków tak
    jeździli.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-11-19 10:57:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Nov 2012 10:02:32 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Ja ich nazywam "zamachowcami". Kiedyś to kierowcy kaszlaków tak

    Mój znajomy kiedyś uczył na normalne prawko kierowców miejskich autobusów
    w czasach Ogórków. Kursy były na maluchach. Zawsze wyjeżdżali na środek i
    łamali się jakby mieli 15m złomu za sobą :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-11-20 11:05:08
    Od: Tadeusz <t...@o...pl>

    mnie wkurwiają ci, co skręcając, prawie się zatrzymują przed wykonaniem
    tego manewru

  • 9. Data: 2012-11-22 18:59:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tadeusz wrote:
    > mnie wkurwiają ci, co skręcając, prawie się zatrzymują przed
    > wykonaniem tego manewru

    tyż racja straszeni wkurwiajacy zwyczaj.