  • 111. Data: 2015-03-04 00:49:13
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > to ma tyle wspólnego z Warszawą co nowy Mini z Mini Morrisem :(

    Tamta tez byla Warszawą tylko z nazwy :)

  • 112. Data: 2015-03-04 09:22:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > 50% nie chodzi na wybory. Wielu na znak protestu. Poza tym rząd w
    > demokracji to władza ludu a nie nad ludem. Przedstawicielstwo obywateli
    > dla obywateli.

    No i? Jak stąd dochodzisz do idiotycznego wniosku że rząd ma zapewniać
    pracę?

    > Skoro ingeruje na każdym kroku to niech bierze udział w tworzeniu pracy.

    Ale zrozum że _my_ obywatele tego _nie_ chcemy.

    > Tak. Około 750 szkół nauki jazdy padło po zmianie egzaminu teoretycznego
    > na PJ!
    > Teraz szykuje sie kolejna zmiana auta egzaminacyjnego. Kto z powodu spadku
    > dochodów nie zarobił na nowe auto padnie jako następny.

    No i? Jak stąd dochodzisz do idiotycznego wniosku że rząd ma zapewniać
    pracę?

    > Albo żyjemy w innych światach albo powiedz co palisz. :-)

    Odpowiedz sobie (mnie nie musisz) na trzy pytania:
    - Czy twórca nk został milionerem?
    - Czy został nim tu w Polsce w tych warunkach?
    - Czy by nim zostać musiał coś komuś ukraść albo być mianowanym prezesem
    jakiejś państwowej spółki?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 113. Data: 2015-03-04 09:46:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Tak.
    > A jak nazwiesz kogoś, kto żąda, aby ktokolwiek pracował za stawki poniżej
    > rynkowych?

    Np. Marzyciel. Albo idiota. Jak ktoś daje ogłoszenie że szuka ludzi do pracy
    za 2zł za godzinę i się skarży że nie ma chętnych to jest po prostu głupi.

    > Właścicielem plantacji z niewolnikami?
    > HINT: Nie masz chętnych do pracy - to znaczy że płacisz za mało.

    Dokładnie.

    Ale nie o tym była dyskusja. Dyskusja była o tym że _rzekomo_ mamy
    bezrobocie i ludzi pracujących za 4,5 za godzinę podczas gdy w
    _rzeczywistości_ nie ma chętnych za 10 zł za godzinę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 114. Data: 2015-03-04 10:09:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przestań z definicjami.

    ROTFL.

    > Nie zmieniam zdania.

    Oczywiście masz prawo twierdzić że białe jest czarne ale nie dziw się jak
    Cię ktoś nazwie idiotą.

    > Strajki to potwierdzają ewidentnie.

    Ciekawa "logika": Strajk w obronie przywilejów potwierdza brak przywilejów i
    bycie ofiarą.

    > Nie. Pierwszy milion ukradł.

    Kłamiesz albo jesteś idiotą.

    > Il jest bogatych? 5%?

    Ilu by ich nie było nie ma powodu by im bogactwo zabierać i rozdawać innym.

    > no to 95% to lenie.

    Zdecydowanie jesteś idiotą skoro uważasz że świat składa się z bogatych i
    leni.

    > Nie opowiadaj bredni, że w interesie biednego jest być okradanym przez
    > bogatego.

    Nie opowiadam. W ogóle nie pisałem o okradaniu - to Twoje wymysły.

    W interesie każdego (i bogatego i biednego) jest by wszyscy (i bogaci i
    biedni) mieli jak najwięcej bo wtedy zapłacą większe podatki.
    A więc zdanie że w interesie biednych jest by bogaci byli bogatsi jest
    prawdziwe.

    > Każdy pilnuje swojego interesu. Nie ma żadnej solidarności biednego z
    > bogatym. Na pewno nie ma społecznej zgody na to by jednostki były skrajnie
    > bogate a masy biedne.

    Oczywiście i właśnie dlatego komunizm gdzie masy były skrajnie biedne a
    garstka rządzących bogata upadł.

    > Kogo szkoda? Tego co potem dostał 2% poparcia i stał się pośmiewiskiem?

    Przeczytaj jeszcze dwa razy: raz powoli a drugi ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 115. Data: 2015-03-04 10:18:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ja nikogo nie nazywam leniami.

    Kłamiesz

    > Tylko sobie drwię z takiego szufladkowania.

    To najpierw sobie kup słownik i zacznij go używać.

    > To nie wiesz czego chcą obywatele. Chcą chociaż minimum-pracy i chleba, a
    > wielu godnej pracy i chleba z masłem. Znane są ogłoszenia "oddam życie za
    > pracę".

    ROTFL

    Lenin jako żywy.

    > A wypłaty?

    Procentowo idioto!

    > Nic się nie pogubiłem. Państwo to my. Nie urzędasy różnych szebli tylko
    > my.

    No to zrozum wreszcie że _my_ nie chcemy by państwo zapewniało pracę!

    > Państwo musi tworzyć/ułatwiać tworzenie miejsc pracy a nie
    > wyzyskiwać/żerować na wyzysku obywateli.

    No i? Udowodniłem już że państwo stworzyło warunki wystarczające do tego by
    ktoś mógł zostać milionerem w ciągu kilku lat. No to może dla odmiany teraz
    Ty udowodnij swoją tezę, a ja idę po popcorn i czekam na kolejny odcinek tej
    komedii.

    > Niestety hasło z czasów komuny "rząd się sam wyżywi" nadal funkcjonuje.
    > Wyżywi się z opłacanych podatków. To jest droga do tyranii i upadku.

    Znasz jakiś rząd który nie utrzymuje się z podatków tylko z czegoś innego?
    Pomyśl logicznie skoro rząd utrzymuje się z podatków to w jego interesie
    jest by społeczeństwo było jak najbogatsze bo wtedy będzie płacić więcej
    podatków.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 116. Data: 2015-03-04 10:19:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Bo Ty chcesz ich zatrudnić?

    A gdzie tak napisałem?
    Zaprotestowałem tylko przeciw nazywaniu bezrobotnymi ludzi którzy pracować
    mogą a nie chcą.

    > Tak to zwykle bywa, jak się zatrudnia trzeba za to zapłacić.

    Ja nie zatrudniam.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 117. Data: 2015-03-04 10:21:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > To sam zrób to co im każesz robić, skoro uważasz, że to jest warte 10
    > zł/h, czyli nic.

    Czy jak ja oprócz swojej obecnej pracy podejmę się jeszcze tej dodatkowej to
    im będzie lepiej? Moim zdaniem z tego że ja będę więcej pracował im nic do
    garnka nie przybędzie więc Twoja rada jest idiotyczna.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 118. Data: 2015-03-04 10:58:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Tamta tez byla Warszawą tylko z nazwy :)

    Chevrolet to brzmi dumnie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 119. Data: 2015-03-04 11:16:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego nic dla Polski nie ma. Już w mieście staje kolejna biedronka! Co do
    > fabryk to nie trzeba było likwidować w tak pośpieszny sposób tych
    ----=
    Nie. Pobiedę.

  • 120. Data: 2015-03-04 11:30:52
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > No i? Jak stąd dochodzisz do idiotycznego wniosku że rząd ma zapewniać
    > pracę?

    Nie potrzeba żadnych wniosków, ani stąd, ani stamtąd. Ma zapewnić i tyle.
    Jeśli nie zapewnia to poszoł won.

    > Ale zrozum że _my_ obywatele tego _nie_ chcemy.

    Mówisz w imieniu bezrobotnych czy tych, którzy mają bezrobotnych głęboko?
    Nie wypowiadaj się w imieniu obywateli bo jesteś pojedyńczo. Prawie wszyscy
    jedziemy na jednym wozie. Zachwilę możemy być pod wozem.

    > No i? Jak stąd dochodzisz do idiotycznego wniosku że rząd ma zapewniać
    > pracę?

    Mowa tu o warunkach. Likwidacja miejsc pracy nie jest tworzeniem warunków
    ani miejsc.

> [...]
    > - Czy został nim tu w Polsce w tych warunkach?
    > - Czy by nim zostać musiał coś komuś ukraść albo być mianowanym prezesem

    Najpierw mnie oświeć co to jest to nk chociaż malo mnie to obchodzi.

    neelix