  • 101. Data: 2015-03-03 21:19:21
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ergie"

    > Skoro mamy robić na rząd i jego urzędasów bo tak oni chcą

    Nie to my tak chcemy - to my obywatele chcemy aby w naszym imieniu rządzili
    nasi przedstawiciele po prostu nas jest już trochę za dużo na demokrację
    bezpośrednią i zgromadzenia były by logistycznie bardzo trudne i
    czasochłonne.
    ---
    Przedstawiciele rządzą bo się dorwali do koryta i nie dadzą się od niego
    oderwać. Sens przedstawicieli nie jest taki by reprezentowali wolę
    większości tylko by dali swoją mądrość. Głosowanie większościowe jest
    obecnie banalne, wystarczy wykorzystać internet. Tylko trzeba sobie jasno
    powiedzieć, że to ma być głosowanie za przedstawicielami. Za tysiącami
    innych rzeczy głosujemy każdego dnia np kupując taki a nie inny samochód czy
    tam coś innego. Powszechne głosowanie w tych sprawach nie jest do niczego
    potrzebne.

  • 102. Data: 2015-03-03 21:23:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ergie"

    > Polecam książkę ,,Przestrzeni! Przestrzeni!" Harry'ego Harissona.

    Leni trzeba eliminować a nie dać się terroryzować czy to teraz dając kasę za
    nic nie robienie czy to w przyszłości płacąc im zasiłki skoro sami nie
    potrafili sobie odłożyć.
    ---
    Emerytury nie są kwestią odkładania tylko opieki nad starszymi. Należy się
    jak psu buda.

  • 103. Data: 2015-03-03 21:24:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "neelix"

    >Cóż 67 lat całkiem niezły wiek jak na tamte czasy. Piszą wprawdzie że zmarł
    >po bolesnej chorobie. Nie od pierwszy i nie ostatni.

    No pewnie. W tamtym tygodniu zakopali znajomego mechanika-57 lat. Nie
    narzekał na zdrowie. Biedak nie dał rady dotrwaćdo końca 67 lat. Przecież
    mógł jeszcze przez te 10 lat płacić na zus i zemrzeć ostatniego dnia.
    ---
    Nie na ZUS tylko na starszych zasługujących na emeryturę. Masz rodziców ?
    Zostawiłbyś ich ? No to państwo też nie zostawia.

  • 104. Data: 2015-03-03 21:27:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Przestań z definicjami. Nie zmieniam zdania. Strajki to potwierdzają
    > ewidentnie.

    jakie strajki? górników utrzymywanych z pieniędzy podatników? czy może
    rolnikóoe płacących 60zł kwartalnie KRUSu?
    ---
    Ile to trzeba roli by zostać rolnikiem i płacić te 60 ?

  • 105. Data: 2015-03-03 21:28:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "neelix"

    > Leni trzeba eliminować a nie dać się terroryzować czy to teraz dając kasę
    > za nic nie robienie czy to w przyszłości płacąc im zasiłki skoro sami nie
    > potrafili sobie odłożyć.

    Z takimi teoriami to leniami jest ponad 90% społeczeństwa. Musiałbyś zostać
    w Polsce sam, bo nawet władza się ugina pod presją uciśnionych obywateli.
    Obowiązkiem państwa jest dać ludziom godną pracę i płacę lub stworzyć
    warunki do jej tworzenia. Co robi PO i jej rezydent? Zamiast tworzyć miejsca
    pracy podnoszą wiek emerytalny o 2 i 7 lat! Potem pieprzenie, że inny
    kandydat splagiatował niezrealizowane hasełka.
    ---
    Oni zarządzają takim dużym przedsiębiorstwem, które nazywa się Polska i
    dlatego podnoszą. A Ty zarządzasz swoim małym.

  • 106. Data: 2015-03-03 22:13:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "neelix"

    > Iść na studia żeby mieć "papier" i nic konkretnego się nie nauczyć to
    > rzeczywiście patologia.

    Jak nie było/nie ma pracy to ludzi na "studia". Natworzyli "uczelni".
    Wyjście dwa razy w tygodniu na sob-niedzielny kurs za pieniądze nazwali
    studiami i w konsekwencji utworzyli nowych ynteligiętów, którzy powinni
    głosować na PO. To jest dopiero patologia. Za opluwanej komuny student
    chodził na zajęcia cały tydzień. Jak wyszedł rano to wracał wieczorem.
    Dzisiaj ma tylko zapłacić.
    ---
    Jak brzmi teza ?

    Uczelnie tak samo są przedsiębiorstwami jak te, które każdy z nas prowadzi.
    Czyli trzeba zarobić na swoje utrzymanie. Głównym celem klasycznej uczelni
    było nie kształcenie ludzi do biznesu tylko do uczelni, czyli mają siedzieć
    na uczelni i rozwijać naukę. Kasa przychodziła od państwa. Dlatego między
    innymi mieliśmy tak dupiatą gospodarkę. A dzisiaj mamy uczelnie biznesowe.
    Głównie prywatne. Nie tylko muszą dbać i dbają o swój biznes, ale i uczą
    dbać swoich studentów. Generalnie są podobnie dupiate, ale przynajmniej są a
    nie kilka uczelni państwowych na całą Polskę. I zatrudniają ludzi na wysokim
    poziomie. Tylko czerpać.

  • 107. Data: 2015-03-03 23:13:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "neelix"

    Większym zadupiem były Chiny tylko w ramach nieuczciwej konkurencji chciało
    się wykorzystać tańszych roboli. U nas stawiają tylko banki i smarkety a z
    tego nic dla Polski nie ma. Już w mieście staje kolejna biedronka! Co do
    fabryk to nie trzeba było likwidować w tak pośpieszny sposób tych stojących.
    By być w temacie psm wspomnę o FSO.
    ---
    Mieliby Warszawę produkować ?

  • 108. Data: 2015-03-03 23:36:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > tego nic dla Polski nie ma. Już w mieście staje kolejna biedronka! Co do
    > fabryk to nie trzeba było likwidować w tak pośpieszny sposób tych

    A co, nie podoba sie ?:)
    http://tnij.org/dcrhx5c

  • 109. Data: 2015-03-03 23:45:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak"

> [...]
    > tego nic dla Polski nie ma. Już w mieście staje kolejna biedronka! Co do
    > fabryk to nie trzeba było likwidować w tak pośpieszny sposób tych

    Mówiłem, że mi się podoba, aczkolwiek koncepcyjnie wolę http://niusy.pl/9j5
    , ale FSO latami nie umiało wyprodukować żadnego nowego samochodu to czemu
    miałoby nową Warszawę wyprodukować.

  • 110. Data: 2015-03-03 23:49:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > A co, nie podoba sie ?:)
    > http://tnij.org/dcrhx5c

    to ma tyle wspólnego z Warszawą co nowy Mini z Mini Morrisem :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?